خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی البرز مطرح کرد؛

تمام فعالیت‌های تبلیغاتی زودهنگام کاندیداها رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۱۵۰

معاون سیاسی اجتماعی، فرهنگی استاندار البرز گفت: تمام حوزه‌های انتخابیه استان کنترل و مشکلات آسیب شناسی شده است، بنابر این دستگاه های اجرایی متولی انتخابات الکترونیکی در فرصت باقی مانده نظارت های لازم را دراین زمینه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در البرز، رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اعلام اینکه از ابتدای سالجاری برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات پرشور صورت گرفته است افزود: تمام فعالیت های تبلیغاتی زودهنگام رصد می شود و تذکرات لازم در این زمینه به داوطلبان احتمالی داده می شود و درصورتی که تبلیغات خارج از چارچوب قانون نباشد، ثبت خواهد شد.

ملاصالحی در ادامه با اشاره به بحث مهم برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرکز استان گفت: اگرچه زیرساخت های استان البرز دچار مشکل است و به طور مثال بسیاری از ساختمان های دستگاه های اجرایی استیجاری هستند، اما این امر سبب نشده تا متولیان اجرایی انتخابات از فعالیت های انتخابات الکترونیکی باز بمانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام حوزه های انتخابیه کنترل و مشکلات آسیب شناسی شده است، بنابر این دستگاه های اجرایی متولی انتخابات الکترونیکی در فرصت باقی مانده نظارت های لازم را در این زمینه انجام می دهند.

ملاصالحی در ادامه با اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیداها گفت: تمام تبلیغات داوطلبان احتمالی رصد و تخلفات ثبت می‌شود اما داوطلبان باید بدانند که هر نوع فعالیتی که غیرقانونی و سبب مشوش شدن افکار عمومی شود در کلان به ضرر نظام خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید براینکه باید انسجام داخلی را حفظ کرد افزود: احزاب باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که هر موقع که ما خواستیم مردم پای صحنه بوده اند، بنابر این باید در جهت حفظ آرامش و امید تلاش کنند.

ملاصالحی با اشاره به اینکه 86 درصد مردم عملکرد دولت را قبول دارند، گفت: مردم در قبال برخی رفتارها سکوت می کنند، در عین آنکه به خوبی مسائل را درک می کنند. بنابر این احزاب که خود بخشی از جامعه هستند باید در جهت مصالح نظام و منافع مردم عمل کنند.

وی با یادآوری این نکته مهم که گروه های سیاسی در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره فعالیت داشته اند، ادامه داد: فعالیت احزاب نباید محدود به زمان خاصی شود و با صداقتی که با مردم در پیش می گیرند، می توانند زمینه حضور پرشور آنان را در صحنه انتخابات فراهم کنند.

حجت اله ملاصالحی با اشاره بر  نقش موثر رسانه ها در فصل انتخابات گفت: از ابتدای سال جاری برنامه ریزی های انتخاباتی با در نظر گرفتن سه مولفه مهم مردم، داوطلبان و تشکیلات اجرایی دراستان البرز آغاز شده است.

وی مولفه مردم و تلاش برای حضورحداکثری آنان را در انتخابات، پشتوانه ای برای نظام خواند و ادامه داد: هرزمانی که مردم به صحنه آمدند موفق شدیم، چنانچه تاریخ انقلاب اسلامی سراسر پر از پیروزی ازاین حضور بوده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه در استان البرز شاهد فعالیت 440 تشکل غیردولتی یا سازمان مردم نهاد هستیم، افزود: امروز شاهد آن هستیم که در شرایط فعلی اقتصادی کشور تشکل های غیردولتی به بهترین وجه نقش خود را ایفاء می کنند.

وی تاکید کرد: اگر فعالیت احزاب درچارچوب قانون باشد، همه مشکلات حل خواهد شد و فعالیت احزاب نباید فصلی باشد.

ملاصالحی گفت: مولفه دوم بحث انتخابات، داوطلبان هستند که باید مطابق قانون عمل کرده و برنامه های خود را ارائه دهند که در این صورت امین مردم محسوب شده و مجریان نیز از آنان حمایت می‌کنند.

وی در ادامه تشکیلات اجرایی را مولفه دیگر انتخابات در برنامه ریزی ها عنوان کرد و افزود: بر اساس تقویم روز شمار فعالیت های انتخاباتی این استان با توجه به قوانین انتخاباتی به پیش می رود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون شش کمیته در زمینه انتخابات در البرز تشکیل شده و فرمانداران و بخشداران تمامی فعالیت های خود را در این زمینه در پیش گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز