خبرگزاری کار ایران

سیار در جمع خبرنگاران:

تعداد کاندیداهای مجلس در قم به ۹۶ نفر رسید/ ۷خانم نامزد شدند

فرماندار قم گفت: در فاصله یک روز تا پایان مهلت ثبت نام، تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم به عدد ۹۶ رسید که از این تعداد ۷نفر خانم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری قم، رضا سیار عصر امروز در پایان کار ستاد انتخابات استان قم، گفت: در ششمین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۳۸نفر ثبت‌نام کردند. 

وی افزود: ۳۸نفری که امروز ثبت نام کردند، با احتساب ۵۸ نفری که تا روز گذشته ثبت نام شده بودند، آمار کلی ثبت‌نام شدگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم را، در فاصله یک روز مهلت باقی مانده، به تعداد ۹۶ رساند که از میان ثبت نام شدگان، ۷نفر خانم هستند. 

فرماندار قم با اشاره به اینکه فردا جمعه ۴ دیماه ۹۴ آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، گفت: از متقاضیان ثبت نام می‌خواهیم در ساعات اولیه صبح مراجعه کرده و ثبت نام خود را به ساعات پایانی که با ازدحام احتمالی رو به رو خواهیم بود، احاله ندهند. 

سیار در پایان سخنان خود با اشاره جمع بندی پرونده‌های ثبت نام شدگان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: در مجموع، ۲۳۵نفر ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان سایر استان‌ها در فرمانداری قم صورت گرفت و ۱۶نفر نیز داوطلب کاندیداتوری از حوزه استان قم بودند که مجموع این پرونده‌ها به وزارت کشور ارسال شد.

کد خبر : ۳۳۲۸۰۸