خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان در بازدید از غرفه ایلنا

رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب نامزدهای اصلح دارند

در دومین روز از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در زنجان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از غرفه خبرگزاری ایلنا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، ناصر مقدم در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در زنجان، با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها و حضور پرشور آنها در دومین نمایشگاه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه‌ها در سال همدلی و هم‌زبانی با آسیب‌شناسی و بررسی بیشتر در راستای رفع نواقص واحیانا ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت در آینده شاهد شکوفایی بیش از پیش در این زمینه خواهیم بود.

مقدم، با بیان اینکه برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها مصداق وحدت و همدلی دولت، ملت و رسانه‌ها است، تاکید کرد: حضور پرشور اصحاب رسانه در کنار هم با چنین تعاملی قابل تقدیر و تشکر است و امیدواریم بتوانیم برای آینده این برنامه‌ها را تدام ببخشیم.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به برنامه‌های جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها همزمان با 17 مرداد ماه سال 95 یادآورشد: همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار و برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اصحاب رسانه با حضور اساتید روزنامه نگار بنام کشور نیز خواهیم بود.

مقدم، همچنین با اشاره به وظایف رسانه‌ها در قانون برای فضای انتخاباتی در کشور، با اشاره به نقش انکار ناپذیر رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی، گفت: رسانه‌ها با انعکاس نقطه نظرات کاندیداها برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر به مردم برای انتخاب اصلح نقش تعیین کننده‌ای بر عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود وظایف کاندیداهای انتخاباتی برای مجلس دهم را نیز در قانون اساسی تعریف شده عنوان کرد و گفت: مطبوعات می‌توانند با اطلاع‌رسانی به موقع و موثر خود به مردم برای دعوت حضور حداکثری و همچنین فضای رقابتی سالم و پر شور نقش اساسی در جامعه داشته باشند.

کد خبر : ۳۳۳۰۱۵