خبرگزاری کار ایران

بر اثر بیماری سرطان؛

خالق "شب‌ به‌ خیر کوچولو" درگذشت

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۸۵

هنرمند پیشکسوت لرستانی و خالق "شب‌ به‌ خیر کوچولو" درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، معصومه ذباح هنرمند پیشکسوت لرستانی صبح امروز در سن 56سالگی به‌علت بیماری در تهران درگذشت.

معصومه ذباح علاوه بر اینکه به‌عنوان معلم تدریس می‌کرد، سال‌ها قبل فعالیت هنری‌اش را در مرکز رادیویی لرستان به‌‌ عنوان گوینده شروع کرد و در سال‌های اخیر با مهاجرت به تهران در شبکه‌های سراسری رسانه ملی به‌‌عنوان سردبیر و نویسنده همکاری داشت.

وی سابقه‌ای طولانی فعالیت در عرصه بازیگری تئاتر نیز داشته، به‌‌طوری‌که با همسرش مرحوم "‌حسین شیدایی‌" فعالیت‌های چشم‌گیری در عرصه بازیگری تئاتر داشته است‌.

هنرمند پیشکسوت لرستانی به‌‌عنوان یکی از هنرمندان زن تئاتر لرستان آثار بسیار فاخری روی صحنه داشت که از جمله آثار او می‌توان به "توکایی در قفس‌"، "مهمان‌های ناخوانده‌" و "لی‌لی لی‌لی حوضک" اشاره کرد.

از دیگر کارهای این هنرمند لرستانی به‌‌عنوان سردبیر و نویسنده می‌توان به "بوی گل آفتاب" و "شب‌ به‌خیر کوچولو" در شبکه‌های سراسری و قصه‌های ظهر جمعه رادیو قرآن و ورزش، نشاط، کودک در رادیو ورزش و برنامه "قطار قطار ستاره" از گروه جامعه و زندگی صدای آشنا اشاره کرد.

معصومه ذباح از چند سال پیش با بیماری سرطان درگیر بود تا آنکه هم‌زمان با میلاد رسول اکرم(ص) در 56 سالگی درگذشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز