خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد:

غرب کشور با محدویت‌ زیرساخت‌های درمان مواجه‌ است

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۲۰۷

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: مردم غرب کشور با محدویت‌هایی از لحاظ زیرساخت‌های درمان مواجه‌ هستند.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، اجلاس مدیران و معاونان درمان غرب کشور در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف انتقال برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌ های کلان وزارت بهداشت با حضور دانشگاه‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این اجلاس دکتر آقاجانی اظهار کرد: مردم غرب کشور از لحاظ زیرساخت‌های درمان با محدودیت‌هایی مواجه هستند.

وی با ابراز رضایتمندی از این طرح و با اشاره به برگزاری جلسات اجرایی برنامه طرح تحول نظام سلامت، افزود: در این اجلاس با حضور مدیران چهار منطقه درخصوص دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت بحث شد.

آقاجانی تصریح کرد: این نشست چهارمین اجلاس دانشگاه های کشور در حوزه درمان است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اظهار کرد: خدمات سلامت و آموزش پزشکی کشور در 10 قطب تقسیم بندی شده است.

وی گفت: هدف از برگزاری این اجلاس انتقال برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های کلان وزارت بهداشت به دانشگاه‌های مستقر در قطب برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ملی در حوزه درمان و نظام سلامت است.

آقاجانی افزود: تبادل نظر و انتقال تجارب موفق و ناموفق بین دانشگاه‌های مستقر در قطب به عنوان دومین هدف از برگزاری این اجلاس است و این امر به بهتر اجرا شدن برنامه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات سلامت کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز