خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر مطرح شد:

جشن‌های انقلاب باید زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۱۰۷

دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان با حضور فرماندار آران و بیدگل و اعضای این ستاد در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «ابوالفضل معینی نژاد»  در این نشست ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر برپایی مراسم باشکوه و متنوع در این دهه تاکید کرد و اظهار داشت: دهه فجر، فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس به نسل جوان است .

وی خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها در برگزاری برنامه های گرامیداشت این دهه شد و افزود: مردم نقش مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و باید مردمی بودن در برنامه های ستاد دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب باید زمینه ای برای ترغیب و تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند ماه سال‌جاری باشد.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: مشارکت هرچه بیشتر مردم در این حضور ملی، موجب استحکام و اقتدار نظام اسلامی است و هر برگ رأی، مشت محکمی بر یاوه گویی‌های استکبار و دشمنان این نظام است.

در این نشست، مسئولان 16 گانه کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان به ارائه برنامه های پیشنهادی در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم این دهه پرداختند.اجرای جشن‌های متنوع، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه دستاوردهای نظام، برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی و گفتمان‌های انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، رونمایی از کتاب‌های خاطرات شهدا، محفل انس با قرآن و همایش بچه‌های انقلاب از جمله برنامه هایی بود که توسط مسئولان کمیته ها اعلام شد.

شایان ذکر است در پایان این نشست از دست اندرکاران برگزاری برنامه های 4 دی روز «حماسه و ایثار» شهرستان آران و بیدگل قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز