خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان خبرداد:

هلاکت سرکرده باند سارقان مسلح در شوش

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۷۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شهادت یکی از مأموران پاسگاه انتظامی "حسین‌آباد" این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد و گفت: در این درگیری که شب گذشته روی داد، سرکرده سارقان مسلح به هلاکت رسید و همدست وی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "سید رحمان موسوی" گفت: سارقان مسلح شب گذشته (سه‌شنبه ۲۲ دی‌ماه) با پژو ۴۰۵ سرقتی در حال تردد بودند که مأموران پاسگاه انتظامی "حسین‌آباد" شوش حین گشت زنی به این خودرو مشکوک شده و فرمان ایست می‌دهند اما خودروی مذکور بدون توجه به دستور پلیس، متواری شده و طی تعقیب و گریز در نهایت در بیرون از شهرستان و در جنگل‌های حاشیه رودخانه "کرخه"، سارقان مسلح با مأموران انتظامی درگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم‌های مجرب انتظامی شهرستان شوش وارد عمل شده و ضمن محاصره منطقه در عملیاتی چند ساعته که با درگیری مسلحانه همراه بود، سرکرده باند سارقان مسلح را به هلاکت رسانده و همدست وی را دستگیر کردند، گفت: در این عملیات، ستوان دوم "عباس نادری" شهید و ستوان دوم "مجید بیرانوند" مجروح شد که هم‌اکنون حال عمومی وی مساعد است.

موسوی اظهار داشت: از سارقان، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه، دو قبضه اسلحه کلاشینکف و پنج‌تیغه خشاب به همراه مدارک شناسایی مسروقه، کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات فنی و تخصصی به دو فقره سرقت مسلحانه در شهرستان‌های "دهلران" و "دزفول" نیز اعتراف کرد؛ همچنین این سارقان از طریق مراجع قضائی "دزفول" تحت تعقیب بودند.

موسوی خاطرنشان کرد: سرکرده باند سارقان مسلح که به هلاکت رسید دارای سابقه شرارت و تحت تعقیب مراجع قضایی بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن اعلام تسلیت به مناسبت شهادت "عباس نادری" به خانواده این شهید والامقام، کارکنان نیروی انتظامی و همکاران این شهید و امت شهیدپرور این شهرستان، خاطرنشان کرد: فردا (پنجشنبه ۲۴ دی) ساعت 9.30 مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک این شهید عرصه نظم و امنیت در شهرستان شوش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز