خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ساخت 21 بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۸۷

معاون وزیر راه‌وشهرسازی در امورتجهیزات و ساختمان‌های دولتی گفت: امسال وزارت راه و شهرسازی بیش از 21 بیمارستان را در سطح کشور راه اندازی و افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پاوه، صبح امروز چهارشنبه، معاون وزیر راه و شهرسازی در امور تجهیزات و ساختمان های دولتی از مراحل ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان پاوه بازدید کرد.

در این دیدار، محمد جعفرزاده اظهار کرد: امسال وزارت راه و شهرسازی بیش از 21 بیمارستان را در سطح کشور راه اندازی و افتتاح خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ظرفیت این بیمارستان‌های در حال ساخت را 2160 تخت عنوان کرد و افزود: از این تعداد بیمارستان در حال ساخت، 11 مورد آن در مرحله تجهیز امکانات هستند.

جعفرزاده در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان شهرستان پاوه در سال 95 افتتاح خواهد شد، تاکید کرد: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان پاوه از تجهیزات به روز پزشکی در کشور برخوردار خواهد بود و نیازهای پزشکی و درمانی مردم منطقه را برطرف می کند.

وی گفت: همچنین در این بیمارستان 8 تخت "سی سی یو" و " آی سی یو" برای جوابگویی به نیاز شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور تجهیزات و ساختمان های دولتی افزود: اعتبار ساخت بیمارستان این شهرستان 11.5 میلیارد تومان می باشد که این رقم برای ساخت اینگونه بیمارستان مناسب و کافی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز