خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشتی خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی 108 پروژه عمرانی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۵۷

فرماندار شهرستان دشتی از افتتاح و کلنگ زنی 108 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهرجو در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تسلیت شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود اظهار کرد: کاری که رژیم آل سعود کرد نشان داد که به دوران جاهلیت ماقبل از اسلام برگشته و انشاء الله هر چه زودتر شاهد فرو پاشی این رژیم باشیم.

وی افزود: انتظار داشتیم سازمان‌های حقوق بشر در این عرصه ورود کنند و جلوی حکام سعودی را بگیرند ولی متاسفانه اقدامی از آنها شاهد نبودیم.

مهرجو از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله نمر در سطح شهرستان تقدیر کرد و پیشاپیش دهه مبارک فجر را بر فجر آفرینان تبریک گفت.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است و بر همه ما فرض است که از این خون‌ها پاسداری کنیم.

مهرجو بیان کرد: امروز کشور ایران اسلامی با رهبری آگاهانه و مدبرانه در عرصه جهانی به عنوان یک بازیگر مطرح است و با عزت و سربلندی مسیر پیشرفت را طی می کند.

وی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: همه ادارات دستاوردهای نظام و دولت را به مردم انعکاس و به نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه امسال برنامه های دهه مبارک فجر با فعالیت نامزدهای انتخاباتی تقارن پیدا کرده است، یادآور شد: ایام الله دهه مبارک فجر متعلق به کل نظام است و هیچ جریان و گروهی نباید آن را به سود خود مصادره کند که موجب بدبینی مردم به نظام شود.

وی اضافه کرد: دهه فجر عامل انسجام، وحدت و یکپارچگی آحاد ملت است و برنامه هایی که در سطح شهرستان اجرا می شود با محوریت و رویکرد جوانان است.

مهرجو بر ضرورت آذین بندی ادارات در دهه فجر تاکید کرد و گفت:یکی از توطئه ‌های دشمنان ناکارآمدی نظام و ناامیدی در بین مردم است که می طلبد ما مسئولان با بیان و ارائه عملکرد مردم را نسبت به نظام امیدوار کنیم که این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گزارش عملکرد نظام به مردم است.

وی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان نیز اشاره کرد و افزود: در اسفند ماه سال جاری دو انتخابات حساس در کشور برگزار می شود که از حساسیت زیادی در داخل و خارج کشور دارد.

مهرجو خاطر نشان کرد: همه باید بستر و زمینه برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان فراهم کنند و در این انتخابات قانونمند و اخلاق مدار عمل کنند تا شاهد انتخابات پرشور و شعور باشیم.

وی اضافه کرد: مشارکت باشکوه مردم در پای صندوق های رای برای تقویت نظام مقدس جمهوری امر ضروری است و بر همه دست اندار کاران برگزاری این انتخابات نیز فرض است این زمینه را فراهم کنند.

مهرجو با بیان اینکه خروجی این انتخابات باید اتحاد، انسجام و تامین منافع ملی باشد، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر رهنمودهایی در خصوص انتخابات ارائه فرمودند که باید این مطالب سرلوحه کار خود قرار دهیم و دست اندرکاران، کاندیدها و هواداران آنها همواره در مسیر قانون حرکت کنند که اگر این کار صورت گیرد بدون هیچ مشکلی انتخابات برگزار می شود.

وی به فرایندهای برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تمامی مراحل برگزاری انتخابات که شامل تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام از داوطلبین بوده به نحو مطلوب صورت گرفته است.

مهرجو ادامه داد: برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان استقبال خوبی صورت گرفت به طوری که  ۱۵ نفر بین سنین ۳۰ تا ۶۱  سال ثبت نام کردند که نشان از احساس مسئولیت آنها به کشور است.

وی ملاک و مبنای کار در امر انتخابات را قانون عنوان کرد و یادآور شد: کاندیداهای انتخابات همان طور که با فعالیت خود شور ونشاط در جامعه ایجاد کردند متناسب با ظرفیت های نظام وعده دهند و خدمات ۳۶ ساله نظام علی رغم جنگ و تحریم ها سیاه نمایی نکنند تا مردم نسبت به نظام بی اعتماد نشوند.

مهرجو با اشاره به اینکه همه دست اندرکاران مکلفند از آرای مردم صیانت کنند، از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فعال‌کردن پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: علی رغم مشکلات عدیده که در سطح شهرستان وجود داشت هم اکنون پروژه های خوبی در بخش عمران شهری، روستایی، راه های مواصلاتی و بهداشت درمان در دست اجرا است.

فرماندار دشتی همچنین بر ضرورت شروع عملیات روشنایی ورودی خورموج و چهار خطه کردن پلیس راه تا کارخانه آرد تاکید کرد.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۱۰۸ پروژه عمرانی با اعتبار قریب به ۵۹۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

امام جمعه کاکی نیز گفت: در حال حاضر مدیران شایسته و لایق و خوبی در سطح شهرستان داریم و تاکنون تلاش‌های خوبی توسط فرماندار و دیگر مدیران انجام شده که جای تقدیر وتشکر کرد.

حجت الاسلام محمد محمدی افزود: شهرستان دشتی از منابع انسانی و ذخایر خدادادی زیادی برخوردار است که امیدواریم هر چه زودتر شاهد رونق و توسعه این شهرستان باشیم هر چند مسئولان این تلاش را دارند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری محدود است، بیان کرد: از این فرصت باید در راستای خدمت‌گذاری به مردم استفاده کرد و از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

محمدی، اخلاق و خوشرویی را یکی از نکات بر جسته مدیران برشمرد و یادآور شد: اگر فردی به ما مراجعه کرد و نمی‌توانیم آن کار را انجام دهیم با اخلاق خوش آن را توجیه کنیم که قطعا مردم هم می‌پذیرند چون مردم دشتی انسان‌های مهربان و بزرگوار هستند.

وی با اشاره به اینکه باید با مردم راحت باشیم گفت:برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برای ما مهم و حساس است و همه مسئولان در خدمت انتخابات هستند و تلاش دارند انتخابات باشکوه، پرشور و همچون گذشته سالم برگزار کنند.

محمدی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح شهرستان که ساز و کار انتخابات را فراهم کردند تقدیر و تصریح کرد: شهرستان دشتی همواره در عرصه برگزاری انتخابات وضعیت مطلوبی در سطح استان داشته است.

وی بر ضرورت توجه مدیران شهرستان به بخش کاکی و حضور در جمع مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز