خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

پرداخت نشدن به موقع حقوق کارگران، این قشر را به زحمت انداخته است

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۳۴۲

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: همه این قشر زحمت‌کش برای حل مشکلات زندگی خود نیازمند دریافت به موقع حقوق ناچیز خود هستند که امیدوار هستیم، پیمان‌کاران و مسئولان شرکت‌ها جهت این موضوع اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع حقوق کارگران لرستانی افزود:  کارگران یکی از اقشار ضعیف جامعه هستند و این قشر زحمت کش با زحمت و تلاش حقوق ناچیز حلال برای خانواده می برند اما متاسفانه می بینیم گاهی پرداخت حقوق کارگران به تاخیر می افتد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارگران برای اجاره خانه، مداوای بیمار و خرج روزمره پول نداشته و بسیاری برای ادامه زندگی قرض می کنند، اظهار داشت: آیا سزاوار است در این فضای تورم و گرانی در پرداخت حقوق کارگران که ناچیز هم هست تاخیر بیفتد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به پیمانکاران و مسئولان شرکت‌ها و کارخانجات برای پرداخت به موقع حقوق کارگران تاکید کرد و افزود: امیدورایم در این دو ماهه سال که خانواده ها برای حل مشکلات‌شان چشم به راه پول هستند شاهد باشیم که کارگران حقوق خود را به موقع دریافت کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ما به مسئولان شرکت‌ها، مسئولان و کارخانجات می‌گوییم که آیا شما درک می‌کنید که کارگری یک ماه کار کند و حقوق نگیرد، این را درک می‌کنید که چه حالی در مقابل زن و بچه خود و صاحبخانه خود دارد؟

 میرعمادی با بیان اینکه خانواده کارگران در این دو ماه سال چشم به راه پرداخت معوقه‌های خود هستند، اظهار داشت: خدا راضی نیست که اینگونه آبروی خانواده‌های کارگران به خطر بیفتد. امیدواریم که این تذکر نافع باشد و همه کارگران در این دو ماهه سال حقوق خود را دریافت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه زمان اجرای برجام و توافق بین جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ نزدیک شده است، ادامه داد: همه ناظران سیاسی و بین المللی بر این مسئله اتفاق نظر دارند که جمهوری اسلامی ایران به همه تعهداتی که داده بود بلکه بیشتر از آن عمل کرده و خود آمریکایی‌ها اعتراف کردند که ایرانی‌ها بیش از آنچه که انتظار می رفت به تعهدات خود عمل کردند.

میرعمادی تصریح کرد: در مقابل غربی ها نه تنها هنوز به تعهدات خود عمل نکرده اند بلکه اقداماتی انجام دادند که برخی از آنها نقض برجام است و دیروز اتحادیه اروپا تحریم ها را تمدید کرد.

وی به اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف دو فروند شناور رزمی آمریکا و دستگیری و بازداشت ۱۰ نفر از تفنگداران مسلح آمریکا طی هفته اخیر اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام نیروی دریایی سپاه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داده و از سوی دیگر زهر چشمی از آمریکا و نوکر و نوچه هایش مانند عربستان و امارات و... در خلیج فارس گرفت که این مسئله بسیار مهم بود.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته و کسی جرات نداشته نیروی نظامی‌آمریکا را دستگیر کند، تصریح کرد: این اقدام نشان داد که نیروهای دریایی ما با تمام توان و قدرت و هشیارانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز