خبرگزاری کار ایران

فتاح محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش تایید صلاحیت‌ها می‌تواند فضای مشارکتی را حداکثری کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۰۸۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مشارکت حداکثری در انتخابات دهم تحقق بخش منویات مقام عظمای ولایت خواهد بود.

فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: همه ما دوست داریم کسانی که معتقد به نظام، دلسوز انقلاب، پیرو امام راحل و رهبری هستند از فیلتر شورای‌نگهبان بگذرند و از سویی نیز معتقدیم گذر بیشتر نامزدهای انتخاباتی از فیلتر شورای‌نگهبان می‌تواند سبب گستردگی فضای مشارکتی و شور و نشاط در جامعه شود.

محمدی ادامه داد: بطور حتم هرچه تعداد نامزدهای انتخاباتی بیشتر باشد سبب افزایش شور و نشاط و گستردگی فضای مشارکتی می شود.

وی با بیان اینکه تنوع سلیقه‌ها و کثرت نامزدهای انتخاباتی از جریان سیاسی مختلف می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات باشد، اظهارداشت: بطور حتم هیات‌های اجرایی و نظارت باید زمینه‌ساز مشارکت حداکثری شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان شرایط خاص خود را دارد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری در شعب اخذ رای در روز هفتم اسفندماه جاری باشیم.

محمدی تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات‌دهم مجلس شورای اسلامی تحقق‌بخش منویات مقام عظمای ولایت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز