خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

همه مردم باید بتوانند سلایق خود را در انتخابات مشاهده کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۰۵۳

استاندار اصفهان گفت: برگزاری یک انتخابات باشکوه و در سلامت کامل از قول‌های رئیس‌جمهور بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در همایش سراسری شوراهای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در هفته گذشته اتفاق بزرگی روی داد و علیرغم همه مخالفت‌ها برجام به فرجام رسید و دکتر روحانی برای چندمین بار اثبات کرد به تمام شعارهای دوران انتخابات با جدیت پایبند است.

زرگرپور با بیان اینکه رئیس‌جمهور محترم همه وقت و انرژی خود و هیأت دولت را بکار بسته تا مطالبات مردم پیگیری شود و به منصه ظهور برسد، افزود: رئیس‌جمهور بر عهد و پیمانی که با مردم بسته پایبند است و اذعان دارند آنچه که مطالبه جدی مردم است و از شعارهای اساسی و مهم رئیس‌جمهور بوده تحقق یافته است.

استاندار اصفهان افزود: رئیس جمهور محترم ارتباط عزتمند با همه کشورها در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت را به مردم قول داده بود و امروز این ارتباط برقرار شده و اصفهان در طول ۲.۵ سال گذشته پذیرای ۹۰ هیأت سیاسی بلند پایه و عالیرتبه بوده که برای گشودن مناسبات جدید به ایران سفر کرده اند.

زرگرپور با بیان اینکه رسیدن به تورم تک‌رقمی از شعارهای دکتر روحانی بود، اظهارداشت: در حال حاضر تورم از ۴۵ درصد به ۱۲ درصد رسیده و طی چند ماه آینده تک رقمی خواهد شد.

وی اضافه کرد: سرانجام نیکوی پرونده هسته ای ایران از قول‌هایی بود که رئیس جمهور به مردم داده بودند که خوشبختانه هفته گذشته این مهم بعنوان مطالبه اصلی مردم به فرجام رسید و گرچه در این رابطه بی‌انصافی‌هایی نیز رخ داد ولی اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه با فرجام برجام خط بطلان بر تحریم‌های ۱۲ ساله کشیده شد، افزود: با اجرای توافق هسته‌ای تمام قطعنامه‌های سازمان ملل در خصوص برنامه هسته‌ای ایران یک‌باره متوقف شد و اموال بلوکه شده ایران آزاد و غل و زنجیر از پای اقتصاد ایران برداشته شد.

زرگرپور با بیان اینکه سروسامان دادن وضعیت بهداشت و درمان از مطالبات جدی مردم بود، تصریح کرد: با اجرای طرح نظام سلامت و اعتباری که در این طرح هزینه شد بسیاری از مشکلات در زمینه بهداشت و درمان مرتفع شد.

وی خارج‌شدن کشور از رکود را از دیگر شعارهای رئیس‌جمهور برشمرد و اظهارداشت: طی دو ماه گذشته طلیعه‌های این موضوع خودش را نشان داده و امیدواریم سال آینده نتایج خروج کشور از رکود و ورود به رونق را بیشتر مشاهده کنیم.

زرگرپور به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: برگزاری یک انتخابات باشکوه و در سلامت کامل از قول‌های رئیس‌جمهور بوده و دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات با شکوه بکار خواهد بست تا با برگزاری انتخاباتی با ابهت یک‌بار دیگر اقتدار ملت و نظام نشان داده شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همه این اقدامات در بستر امنیت، ثبات و آرامش کشور مهیا شده، افزود: این آرامش و امنیت با عنایت به توجهات ولی‌عصر(عج)، منویات مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید ایجاد شده و این آرامش و ثبات بستر ساز همه دستاوردهایی است که تاکنون ایجاد شده است.

زرگرپور اظهار امیدواری کرد شرایطی فراهم شود که همه مردم بتوانند سلایق خود را در انتخابات مشاهده کنند و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

نقش حیاتی قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش برای حفظ ارزش‌ها

استاندار اصفهان در ادامه به ۲۶ دی‌ماه مصادف با تصویب لایحه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در سال ۷۲ اشاره کرد و گفت: این قانون برای حفظ برنامه‌ها و ارزش‌های آموزش و پرورش نقش حیاتی دارد.

زرگرپور افزود: سال‌ها است نزدیک به ۹۹ درصد اعتبارات سالیانه دستگاه تعلیم و تربیت صرف پرداخت حقوق و دستمزد فرهنگیان می‌شود و تنها کمی بیش از یک درصد اعتبارات به رسالت‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد در حالیکه استاندارد این نسبت باید ۲۰ به ۸۰ باشد و حداقل باید 20 درصد کل اعتبارات صرف تعلیم و تربیت آیندسازان کشور شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در برگزاری شورای آموزش و پرورش بین همه استان‌ها رتبه‌اول را به خود اختصاص داده، از فرمانداران، ائمه‌جمعه و مسئولان شهرستان‌ها خواست تشکیل شورای آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهند.

استاندار اصفهان در پایان گفت: آموزش و پرورش افتخار دارد صدای ملکوتی دانش را به گوش هر کودک و نوجوانی که در این سرزمین زندگی می‌کند برساند و هر فرد و نهاد و ارگانی که در این راه یاریگر دست‌اندرکاران این امر باشد در پاداش این حسنات بزرگ یقینا شریک و سهیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز