خبرگزاری کار ایران

شریفی در مشهد:

حزب اعتدال و توسعه دنبال ایجاد فضای لازم جهت مشارکت حداکثری است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۱۰

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: هدف اصلی این حزب فراهم‌کردن زمینه‌ای مناسب برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی‌اکبر شریفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل این حزب با گروه‌های مختلف اعتدالی افزود: با تلاش صورت گرفته ان‌شاالله در مشهد و شهرستان‌ها فهرست مشترکی را با اصلاح‌طلبان ارائه خواهیم کرد.

شریفی با اشاره به اینکه حزب اعتدال و توسعه خود را به بدنه اصلاح‌طلبان نزدیک می‌داند، گفت: در حال رصد کاندیداها در شهرستان‌های خراسان‌رضوی هستیم و تا کنون به نتایج مثبتی در این زمینه دست یافته‌ایم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی ادامه داد: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان دست به دست هم دهند تا شرایطی مناسب در عرصه انتخابات فراهم شود تا ان‌شاءالله مجلسی اعتدالی شکل بگیرد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات سال 92 به دلیل فضای جدید شکل گرفته در کشور، بسیاری از گروه‌های سیاسی سعی کردند خود را به جریان اعتدال نزدیک کنند و این موضوع باعث شکل‌گیری گروه‌های مختلفی در استان‌های مختلف از جمله خراسان رضوی شد.

وی اظهار کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا مردم بتوانند کاندیداهای مورد علاقه خود را انتخابات انتخاب کرده و به آنها رای دهند.

وی با اشاره به اینکه حزب اعتدال و توسعه یکی از احزاب قدیمی کشور است، افزود: از تمامی گروه‌های حامی جریان اعتدال برای بررسی و ارزیابی شرایط انتخابات دعوت کرده‌ایم.

شریفی گفت: بر اساس معیار و شاخص‌هایی که وجود دارد به بررسی عملکرد نمایندگان پرداخته و بهترین‌ها را در فهرست اعتدال و توسعه خراسان‌رضوی می‌گنجانیم.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه خراسان‌رضوی نیز اظهار کرد: در شرایط فعلی که برجام شکل گرفته، شرایط جامعه جهانی بسیار تغییر یافته و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

غلامحسین حق‌دادی با اشاره به اینکه این حزب برنامه‌ای ویژه برای انتخابات پیش رو در نظر گرفته، تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه یکی از احزاب قدیمی کشور است و به عنوان تنها حزب قانونی کشور در حوزه اعتدال شناخته می شود.

وی مقبولیت، قدرت رای آوری، رویکرد اعتدالی و کارآمدی را از جمله شاخص هایی عنوان کرد که برای کاندیداهای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم فهرست واحدی از نمایندگان را در استان ارائه دهیم، افزود: گفت وگوهای مختلفی را با نمایندگان احزاب و برخی از کاندیداها در استان آغاز کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز