خبرگزاری کار ایران

کاردار کشور هلند در البرز خبر داد:

ترسیم افق 50 ساله روابط تجاری هلند با ایران/ بدنبال تولید و صادرات مشترک با ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۳۱

کاردار کشور هلند بر توسعه روابط تجاری، تولید وصادرات مشترک با ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، واندال کاردار کشور هلند، شامگاه چهارشنبه در نشست هیأت تجاری شرکت بین‌المللی هلندی در جمع فعالان اقتصادی استان در استانداری البرز  گفت: ما به دنبال تحکیم روابط هستیم و در کنار محصولات غذایی و تولیدی، فرآوری آنتی اکسیدان ها را در تولیدات نوآورانه پیش‌بینی می کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه صنایع غذایی با تولید 800 نوع محصول در اروپا پیشگام عمل هستیم، گفت: توجه به سلامت و استفاده از شیوه های طبیعی شعار ما در تولید محصولات غذایی این شرکت بشمار می رود.

وی در ادامه با بیان این که سعی ما بر این است که نوآوری را وارد صنایع غذایی ایران کنیم، گفت: ما می توانیم کالاهای ایرانی را به کشورهای اروپایی و حوزه آسیای جنوب شرقی وارد کرده و کالاهای مرغوب را به ایران صادر کنیم.

واندال در ادامه با بیان این که سرمایه گذاری ما برای کشور ایران مقطعی نیست و سعی داریم برای 50 سال آینده حضور پر رنگی در زمینه ایجاد اشتغال داشته و برای آینده ای روشن قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه شرکت بَرنتز در بخش صنایع غذایی، دارویی و تولید کننده نهادهای غذایی برای دام و طیور فعالیت دارد، افزود: در زمینه صنایع غذایی و مکمل‌ها با تجهیز آخرین فناوری های پیشرفته در اروپا بسیار قوی عمل کرده ایم.

وی در ادامه، با ابراز علاقه مندی در خصوص راه اندازی خط تولید مکمل های کودک در ایران گفت: ما می توانیم پل ارتباطی بین شما و مصرف کنندگان باشیم و با صادرات محصولات به کشورهای اتحادیه اروپا، خاور دور، چین، استرالیا، زلاند نو و.. روابط تجاری را گسترش دهیم.

کاردار هلند با بیان این که برترین کشور از نظر صادرات محصولات کشاورزی و دارویی هستیم، خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم دانش فنی روز آمد شده تولید مواد غذایی را در اختیار تولیدکنندگان ایرانی قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز