خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیلم:

اعتبارات احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان‌بوشهر باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۳۹

فرماندار دیلم گفت: اعتبارات احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، حسن اسماعیلی شنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی توسعه شهرستان دیلم با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های عموم مردم دیلم احداث بزرگراه دیلم -گناوه بوده و با توجه به اینکه این پروژه تا 5 کیلومتری شهرستان دیلم آمده، تفاضا می‌شود این 5 کیلومتر را نیز در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه طرح سلامت همزمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرا شده، افزود: اجرای این طرح باعث شد 7 پزشک متخصص به این شهرستان اعزام شوند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت، احداث و تجهیز بخش بستری بیمارستان مورد نیاز است و امیدواریم مسئولان بهداشت استان این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار دیلم عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان تخصیص داده شده که خواستار افزایش اعتبارات در سال آینده هستیم تا اجرای این منطقه طولانی مدت نشود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال بخش عمده‌ای از مردم این شهرستان مربوط به دریا و دریانوردی است، گفت: ارتقای گمرک دیلم یکی از خواسته‌های مهم مردم این شهرستان است و تبدیل مدیریت گمرک به اداره کل موجب ارتقای و ساماندهی بهتر صادرات و واردات می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اکنون از فرودگاه بهرگان شهرستان دیلم به صورت اختصاصی استفاده می‌شود، اظهار کرد: اکنون بخش خصوصی و سازمان نفت آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و لازمه آغاز فعالیت دریافت مجوز فرودگاه است.

فرماندار دیلم اظهار کرد: شهرستان دیلم یکی از 4 شهرستان دارای فلات‌قاره در کشور است اما به دلیل عدم وجود دفتر نمایندگی نفت در این شهرستان، مردم دیلم به حق خود نرسیده اند.

وی از ایجاد دهکده گردشگری در منطقه حماد شهرستان دیلم خبر داد و عنوان کرد: این منطقه می‌تواند تاثیرگذاری بالایی در توسعه صنعت توریست در این شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز