خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پلیس قاطعانه امنیت انتخابات را تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۸۲۳

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: نیروی انتظامی حفظ امنیت انتخابات را با توجه به وظیفه ذاتی خود برعهده دارد و پلیس قاطعانه امنیت انتخابات را تامین خواهد کرد.

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در پلدختر، با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار با مشارکت مردم امکان پذیر است، افزود: سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری مهم‌ترین فعالیت نیروی انتظامی است و این نیرو با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل، ماموریت خود را در کنار ماموریت های دیگر انجام می دهد.

وی تامین امنیت را از ماموریت های پلیس هنگام برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: پلیس مسئولیت حفظ و امنیت شعبه‌ها و صندوق های اخذ رای را بر عهده داشته و پس از برگزاری انتخابات نیز صیانت از آرای مردم را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامی پلدخترنقش رسانه ها را در ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل دانست و اظهار داشت: رسانه ها در فرهنگ سازی و برقراری امنیت نقش بسزایی دارند و نقش آنها در احساس امنیت شهروندان بسیار مهم و تعیین کننده است .

وی با بیان این که خبرنگاران را نقش آفرینان عرصه تولید نظم و امنیت هستند، بیان کرد: هم افزایی و همکاری رسانه‌ها با ناجا در راستای ایجاد امنیتی پایدار برای شهروندان مهم و بی بدیل است .

سرهنگ عبدالوند، خبرنگاران را پرچمداران و پیشگامان تولید امنیت در اذهان عمومی دانست و خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در کنار پلیس می توانند در پیشگیری از آسیب ها و انعکاس خبرها هم مفید واقع شوند تا آرامش مردم بیشتر شود.

وی تصریح کرد: تامین امنیت بالاترین نعمت است و رسانه‌ها با تاثیری که روی اذهان دارند، می‌توانند در پیشبرد اهداف جامعه به سمت سلامت و کاهش آسیب‌ها کمک کنند .

وی با بیان این که، مردم مهمترین عامل برقراری امنیت در جامعه هستند، عنوان کرد:جایگاه و نقش مطبوعات و رسانه در جهت فرهنگ سازی و ارتقا، آگاهی مردم بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و به برکت انقلاب اسلامی و همت نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری آحاد مردم شاهد یک امنیت پایدار در شهرستان هستیم .

سرهنگ عبدالوند یادآورشد: بدون مشارکت مردم، رسانه‌ها و سایر نهادها نمی توان پایداری امنیت امروز جامعه را تضمین کرد و رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی‌تنها پوشش اخبار روزمره نیست بلکه باید باید هدایتگری افکار عمومی و تقویت روحیه پرسشگری و تفکر را سرلوحه کار خود قرار دهد و پیوندهای موثر اجتماعی را بسط داده و تقویت کنند.

فرمانده انتظامی پلدختر بر نقش کلیدی رسانه‌ها در آگاه سازی و امنیت روانی مردم تاکید کرد و گفت: رسانه ها همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب نقشی کلیدی دارند و انتظار می‌رود که با ترغیب مردم برای حضور در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز