خبرگزاری کار ایران

دفتر خبرگزاری ایلنا در استان آذربایجان غربی افتتاح شد

دفتر رسمی خبرگزای ایلنا در استان آذربایجان غربی در مراسم باشکوهی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه؛ آئین افتتاحیه دفتر استانی خبرگزاری بین‌المللی ایلنا در استان آذربایجان غربی ظهر دیروز با حضور عباس خورشیدی رئیس بنیاد باران استان آذربایجان غربی، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه، علیزاده امامزاده عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه، علی سیفی‌نیا رئیس سابق سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی و محمد خزایی مشاور استاندار آذربایجان غربی، مسعود قدرتی قهرمان جهان و صالح سلیمی معاون محترم پزشکی و پیراشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و جمعی از اصحاب رسانه‌، نخبگان و فرهیختگان برگزار شد.

محمد خزایی در آِیین افتتاح این مراسم گفت: امروز رسانه از ارکان قوی در سیاست‌گذاری و اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود و ملت و دولت‌هایی موفق هستند که بتوانند از این عنصر مهم به خوبی استفاده کنند.

خزایی در ادامه از زحمات علی صحرانورد سرپرست سابق این خبرگزاری تقدیر و تشکر کرد وآرزوی موفقیت و بهروزی برای نصیرخواه سرپرست جدید خبرگزاری ایلنا کرد.

در این مراسم همچنین حکم داود نصیرخواه به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری ایلنا در آذربایجان غربی به وی اعطاء شد.

درپایان لوح تقدیر که توسط روابط عمومی بین المللی استانداری آذربایجان غربی و اداره کار رفاه وتعاون تهیه شده بود، توسط معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به آقای صحرانورد تقدیم شد تا از زحمات چندین ساله این خبرنگار سخت‌کوش به عمل آمده باشد.

همچنین در این مراسم صادقی اقدام دبیر تشکل‌های دانشجویی و معینی دبیر حزب ندای ایرانیان استان آذربایجان غربی و هادی بهادری دبیر ستاد احیاء دریاچه ارومیه حضور داشتند.

کد خبر : ۳۴۴۲۹۹