خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

برجام دوم تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال جوانان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برجام دوم شامل تلاش برای تدوین برنامه‌ای منسجم در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و مهمتر از همه ایجاد شغل برای جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود واعظی در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۳۷۵پروژه در سطح استان و همچنین افتتاح بیش از ۹۰۰ واحد مسکن‌مهر شهرضا اظهار کرد: همه دولت‌مردان کشور برای پیروزی در صحنه‌های جهانی دست به دست هم داده‌اند و خوشحالیم که پیروزی بزرگ برجام همزمان با دهه فجر اتفاق افتاد.

وی افزود: دولت و نمایندگان آن در استان‌ها با تمام قوا برای حل مشکلات این کشور در تلاش هستند و امیدواریم در این زمینه کاستی‌ها به حداقل برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اکثر پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است و امیدواریم که مسولان ذیربط زیرساخت‌ها و نیازهای اصلی را تامین کنند تا نگرانی برای این پروژه‌ها ایجاد نشود.

واعظی ادامه داد: مسئله مسکن مهر در ابتدای دولت یازدهم یک بحران بود، دولت یازدهم با انبوهی از پروژه‌های کلنگ زنی شده و بی‌برنامه مواجه بود، اما امروز با تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و هدایت‌ رییس جمهور، این مسئله به یک فرصت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان استانی بین‌المللی است و توسعه اصفهان موجب توسعه و سربلندی ایران است، تصریح کرد: پس از برجام و در این دولت سعی شده است که اکثر مسائل اقتصادی، رفاهی و اشتغال جوانان حل شود و برجام دوم شامل تلاش برای تدوین برنامه‌ای منسجم در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و مهمتر از همه ایجاد شغل برای جوانان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عده اندکی به دنبال بهره‌برداری سیاسی از تصویب برجام در انتخابات مجلس هستند، ولی اجازه نمی‌دهیم این عده شادی ملت در تصویب برجام را خدشه دار کنند.

به گزارش ایلنا ، با حضور وزیر ارتباطات در شهرضا ۹۰۰واحد مسکن مهر با اختصاص اعتباری بیش از ۴۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر : ۳۴۴۶۱۹