خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد انتخاباتی جامعتین استان اصفهان:

دموکراسی در جمهوری‌اسلامی در سطح بالایی قرار دارد/ در ایران هیچ چیز مخفی و پشت‌پرده نیست

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۴۹

مسئول ستاد انتخاباتی جامعتین استان اصفهان گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران با دموکراسی ترین کشور جهان است به طوری که از پایه و اساس نظام تا انتخاب رهبری با رای مردم صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان در نشست‌خبری ستاد انتخاباتی جامعتین خبرگان در استان اصفهان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ریشه انقلاب اسلامی ایران در زمینه مباحث اقتصادی و صنعتی نبوده و ریشه‌های انقلاب اسلامی را باید در واقعه کربلا دنبال کرد که باعث پیروزی خون بر شمشیر شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی براساس آموزه‌های دینی و قرآنی و ائمه‌اطهار و معصومین(ع)  است اظهارداشت:  با توجه به اینکه امام‌حسین (ع) مختص به مسلمانان نیست و هر انسان آزاده‌ای شعار «هیهات منا الذله» را می‌پذیرد، به همین دلیل انقلاب اسلامی نیز که ریشه در فطرت انسان‌ها دارد محدود نمی‌شود و امروز قیام‌های دنیا ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران براساس فطرت های پاک  توحید و اعتقادی شکل گرفته لذا به تمام دنیا صادر می شود.

مسئول ستاد انتخاباتی جامعتین استان‌اصفهان اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران بهترین شرایط را در منطقه دارد.

 وی  با بیان اینکه با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده، تصریح کرد: کشور ما با دموکراسی‌ترین کشور جهان است به طوری که از پایه و اساس نظام جمهوری‌اسلامی تا تغییر قانون‌اساسی و انتخاب رهبری با رأی مردم صورت می‌گیرد.

صالحیان تاکید کرد: در رقابت‌ها و دعواهای انتخاباتی در کشور ما هیچ چیز مخفی و پشت پرده نیست و در انتخابات مردم نقش اول را بازی کرده‌اند.

مسئول ستاد انتخاباتی جامعتین خبرگان در استان‌اصفهان با تاکید بر اینکه مسلمان کسی است که زمان‌شناس، امام‌شناس و دنبال نقشه‌راه باشد، عنوان کرد: بر هر شهروندی واجب است در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی احساس مسئولیت کند همچنین  حضور در انتخابات براساس فقه سیاسی واجب و انتخاب فرد اصلح، واجبی دیگر است که باید در عرصه انتخابات به آن توجه نمود.

وی با اشاره به این که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در استان‌ها افراد متخصص، متعهدتر و اصلح را در امر خبرگان به مردم معرفی می‌کنند، بیان کرد: 20 کمیته از اقشار مختلف مردم شامل جوانان، بانوان، دانشگاهیان، دانشجویان، هنرمندان  برای احترام به تمام قشرهای جامعه تشکیل شده است.

صالحیان اضافه کرد: برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای ارتباط مردم با 5 نامزد جامعتین خبرگان دراستان در فضای مجازی ایجاد شده که به تمام سئوالات مردم پاسخ داده می‌شود.

در پایان نیز مسئول ستاد انتخاباتی جامعتین استان‌اصفهان گفت: آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، آیت‌الله عبدالمحمود عبدالهی و آیت‌الله ابوالحسن مهدوی، 5 کاندیدای مورد حمایت جامعتین استان‌اصفهان برای راهیابی به مجلس خبرگان رهبری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز