خبرگزاری کار ایران

رضایی در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان خرم آباد تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۰۴۲

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان گفت:شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان خرم آباد تشکیل شد.

محمد رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا افزود:تشکیلات راهبردی اصلاح طلبان در استان لرستان اصغر دولتشاه را به عنوان رییس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان خرم آباد انتخاب کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین مجید صالحی به عنوان نایب رییس، رضا منصوری دبیر، رحمت الله هاشمی سخنگو و خانم دکتر لاویسی به عنوان دبیر دوم اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان خرم آباد انتخاب شده اند.

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان با اشاره به اینکه شورای انتخاباتی اصلاح طلبان در همه شهر های لرستان فعال است، تصریح کرد: 24 بهمن ماه لیست کامل کاندیداهای مورد حمایت شورای اصلاح طلبان لرستان اعلام خواهد شد.

محمد رضایی افزود: در شهرستان خرم آباد 2 نفر به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان معرفی خواهد شد و در برخی از شهرستان‌ها که اصلاح طلبان کاندیدا ندارند سکوت خواهیم نمود. 

وی اظهار کرد: هدف ما این است که کاندیداهای اصلاح‌طلب را به توافق برسانیم تا روی یک یا دو نفر متناسب با تعداد کرسی نمایندگی آن شهر در مجلس شورای اسلامی توافق لازم صورت گیرد و با حفظ وحدت بتوانیم بیشترین نماینده اصلاح‌طلب در کل کشور را راهی مجلس دهم کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز