خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان لامرد و مُهر:

اعلام نامزد انتخاباتی اصلاح طلبان در کنفرانس خبری ۲۸ بهمن ماه

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان لامرد و مُهر از اعلام نامزد انتخاباتی مورد حمایت اصلاح طلبان در روز چهارشنبه(28 بهمن ماه) خبر داد.

محمد احمدی رئیس شورای مشورتی اصلاح‌طلبان لامرد و مُهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در جنوب استان فارس، گفت: شورای مشورتی با عقل و تدبیر و معتقد به خرد جمعی در راستای اجماع حداکثری اصلاح‌طلبان حرکت می‌کند و این شورا حمایت بزرگان اصلاح طلب منطقه و کشور را با خود دارد و در نتیجه خروجی شورا مورد حمایت آن بزرگان قرار خواهد گرفت.

او ضمن تکذیب شایعات در مورد اعلام نامزد انتخاباتی مورد حمایت اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر افزود: شایعاتی که در فضاى مجازی منتشر می‌شود، نیز بداخلاقی انحصارگرایان بوده که متاسفانه به یک رویه تبدیل شده است و بخشی از این شایعات نیز به دلیل ناتوانی و عدم درک صحیح آنان از نحوه تصمیم‌گیری اصلاح‌طلبان است.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان لامرد و مُهر اظهار کرد: شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستانهای لامرد و مُهر در راستای تشکیلات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کشور حرکت کرده و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه دعوت می‌کند.

احمدی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان لامرد و مُهر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای در خرداد ۹۲ توانستند حماسه امید را با کسب اکثریت آراء برای دولت تدبیر و امید رقم بزنند و باری دیگر در هفتم اسفند ماه برای تحقق رونق اقتصادی و تحکیم استقلال و آزادی و سرافرازی میهن اسلامی به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تأکید بر پیروزی اصلاح طلبان در گام دوم (هفتم اسفندماه) پس از خرداد۹۲، افزود: نامزد انتخاباتی مورد حمایت اصلاح‌طلبان را در کنفرانس خبری روز چهارشنبه (۲۸بهمن‌ماه) به مردم فهیم حوزه انتخابیه لامرد و مهر معرفی خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۴۷۰۳۳