خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد:

امانتداری، بی‌طرفی و رعایت مرّ قانون مدنظر مجریان برگزاری انتخابات باشد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۹۵۳

جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار، سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رای شهرستان در محل کانون شهید بنی طبا آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ابوالفضل معینی‌نژاد فرماندار آران و بیدگل در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار، سربازرسین و بازرسین شعب اخذ رای شهرستان در محل کانون شهید بنی طبا آران و بیدگل، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نشان از اقتدار و صلابت نظام است.

معینی نژاد افزود: مردم این شهرستان با حضور باشکوه خود و با همدلی و همزبانی در انتخابات هفتم اسفند ماه برگ زرین دیگری بر صفحه افتخارات این منطقه خواهند افزود.

وی حضور حداکثری و با درصد بالای مردم این منطقه در انتخابات گذشته را افتخاری بس ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: این بار نیز مردم به دور از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و یاوه گویان خواهند زد.

وی افزود: برگزاری انتخابات در فضای سالم، با نشاط و در چارچوب قانون باشد و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، رأی مردم را حق الناس بدانند.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه افزود: حفظ و صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت بزرگ الهی است و انتخابات با همکاری و هماهنگی ستاد اجرایی، هیأت‌ نظارت و بازرسی انتخابات ، به دور از هرگونه مشکل و شائبه ای و با حضور پر شور و با نشاط مردم برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست، آموزش‌های لازم توسط کمیته آموزش و هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل به نمایندگان فرماندار، سربازرسین و بازرسین شعب اخذ رای شهرستان داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز