خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

اعزام کاروان راهیان نور ولایت به مناطق عملیاتی جنوب کشور

شهردار منطقه ۲۰ از اعزام کاروان راهیان نور ولایت به مناطق عملیاتی جنوب کشور از این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، منصور کتان‌باف عصر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور ولایت گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت و فداکاری و همچنین تفکر بسیجی در نسل امروزی، دومین کاروان راهیان نور ولایت شهرداری منطقه ۲۰ بیستم اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود. 

کتان‌باف سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور را حرکتی ارزشمند برشمرد و افزود: این بار شهروندانی که تا کنون از این سفر معنوی بهره‌مند نشده‌اند اعزام می‌شوند تا تمامی اقشار جامعه با فضای نورانی این مناطق عملیاتی آشنا شوند. 

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: هر ساله دو کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شود و هر دوره بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان در این طرح مقدس حضور دارند. 

بر اساس فراخوان شهرداری منطقه ۲۰، علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در کاروان راهیان نور می‌توانند به اداره ایثارگران شهرداری منطقه ۲۰ واقع در میدان هادی ساعی، بلوار شهرداری، ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۹۷۶۷۱۷ تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۵۰۲۵۵