خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی:

پیش‌گویی و گمانه‌زنی نتایج انتخابات تخلف محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۵۵۹

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی اعلام پیش‌بینی و گمانه زنی نتایج انتخابات تخلف و جرم دانست و گفت: در این خصوص با عوامل آن برخورد خواهد شد و از همه می خواهیم به خصوص در فضای مجازی از پیش بینی نتایج خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان درنشست خبری صبح امروز گفت: شمار نامزدهای نمایندگی مجلس در استان همان 42 نفر و نامزدهای خبرگان نیز همان 3 نفر است.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه بجنورد و 4 شهرستان تابع این حوزه 30 نامزد، در اسفراین 8 و در شیروان نیز 4 نامزد نمایندگی مجلس در عرصه رقابت حضور دارند.

وی افزود: درحوزه انتخابیه بجنورد نیز نمایندگان خبرگان رهبری حجت الاسلام مهمان نواز، شهریاری و محمدی خراسانی حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان به رای دهندگان توصیه کرد: رای دادن خود را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند و هنگام مراجعه به شعب نیز شناسنامه و شماره ملی خود را در اختیار داشته باشند.

نوروزیان به رقابت تنگاتنگ در انتخابات امروز، به نامزدهای انتخابات و هواداران آنها اشاره و تاکید کرد: اعلام پیش‌بینی و گمانه‌زنی نتایج انتخابات تخلف و جرم است و با آن برخورد خواهد شد و از همه می خواهیم به خصوص در فضای مجازی از بیش بینی نتایج خودداری کنند.

وی افزود نتایج شمارش آرای اخد شده، فردا شنبه مشخص می‌شود و نتایج رسمی آن را فرمانداری ها اعلام خواهند کرد و تا قبل از آن هرگونه اعلام نتایج نامعتبر و غیرقانونی است.

وی افزود: برای اجتناب از اعلام نتایج غیررسمی شمارش آرای هر صندوق و تبعات آن مقرر شده در صندوق های رای و به خصوص هنگام شمارش آرا، هیچ کسی در شعب تلفن همراه با خود نداشته باشد و ورود موبایل را ممنوع کرده ایم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در پایان تمام شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص رد صلاحیت یا اعلام انصراف شماری از نامزدهای انتخابات را تکذیب کرد.

825 شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز