خبرگزاری کار ایران

عیادت استانداران خراسان‌جنوبی و شمالی از آیت‌الله واعظ طبسی

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۴۵۷

استانداران خراسان‌جنوبی و شمالی با همراهی استاندار خراسان‌رضوی از نزدیک در جریان روند درمان آیت‌الله واعظ طبسی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، استاندار خراسان‌جنوبی پس از عیادت آیت‌الله واعظ طبسی گفت: این شخصیت بزرگوار یکی از ذخایر اصلی برای انقلاب‌اسلامی و مردم به حساب می‌آیند و امیدواریم هرچه زودتر سلامتی کامل خود را بازیابند.

وجه‌الله خدمتگذار با اشاره به خدمات حضرت آیت‌الله واعظ طبسی در پیشرفت و اعتلای خراسان‌بزرگ، تاکید کرد: ایشان یکی از استوانه های اصلی و شخصیت‌های فرهیخته در جمهوری اسلامی به حساب می‌آیند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلابی مجاهدت‌های فراوان داشته و در ادوار گوناگون همیشه حامی دولت های منتخب مردم بودند.

خدمتگذار در ادامه گفت: مردم خراسان جنوبی هم برای سلامتی ایشان دست به دعا برداشته اند وامیدواریم خداوند متعال این ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی را برای مردم حفظ کرده تا از این پس نیز از رهنمودهای ایشان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان‌شمالی نیز گفت: به نمایندگی از مردم ولایتمدار خراسان‌شمالی به عیادت حضرت آیت‌الله واعظ طبسی آمده‌ایم و امیدواریم با لطف خداوند متعال و دعای مردم سایه پرخیر و برکت نماینده معزز ولی‌فقیه بر سر استان پهناور خراسان و کشور مستدام باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز