خبرگزاری کار ایران

برای پنجمین دوره متوالی صورت گرفت؛

اهدای عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به گروه صنعتی انتخاب

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۲۹

پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اهدای تندیس زرین این همایش به عنوان عالی ترین نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای پنجمین سال متوالی به گروه صنعتی انتخاب همراه بود.

به گزارش ایلنا،  پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان  با حضور نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت ، معاونین وزیر ، رییس سازمان حمایت  تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، روسای استانی انجمن‌های حمایت، اعضاء هیئت‌مدیره انجمن ملی و کارآفرینان برتر در حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد.

در این همایش شرکت انتخاب سرویس حامی به عنوان شرکت ارائه خدمات پس از فروش مشتریان گروه صنعتی انتخاب با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک و تکنوگاز موفق شد برای پنجمین دوره متوالی، تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان عالی‌ترین تشان در این حوزه را به خود اختصاص دهد.

پیمان فیاض مدیرعامل شرکت انتخاب سرویس حامی به عنوان نماینده محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب، تندیس زرین همایش پانزدهم حمایت از حقوق مصرف‌کننده را از دستان محمدرضا نعمت‌زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

گروه صنعتی انتخاب در چهار دوره گذشته این همایش نیز موفق به دریافت این تندیس شده بود که اهدای عالی ترین تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده برای پنج دوره متوالی به یک شرکت، نشان دهنده تلاش جدی و همت والای آن مجموعه در زمینه احترام به حقوق مصرف کنندگان است.

هدف از اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد است.

این تندیس نشان‌دهنده میزان اهمیت و جدیت شرکت‌ها در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کننده و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان است که بر اساس ارزیابی شاخص‌های مختلف مدنظر سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به سازمان‌های برتر در چند درجه اهدا می‌شود که تندیس زرین که امسال و سال‌های گذشته به شرکت انتخاب سرویس حامی اهدا شده، بالاترین تندیس از نظر ارزش و اعتبار است.

پرونده شرکت‌های متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان که به صورت کامل به دبیرخانه همایش رسیده بودند، ابتدا توسط حوزه‌های تخصصی سازمان حمایت بررسی اولیه شده و بعد از محرز شدن شرایط اولیه، برای تصمیم‌گیری به کمیته‌های تخصصی فرستاده شد و طی 13 جلسه کمیته فنی که متشکل از نمایندگانی از وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، سازمان ملی استاندارد، حوزه‌های تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بودند، ارزیابی و تأیید شد و سپس در طول 6 جلسه به تصویب شورای‌عالی اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان(متشکل از مدیران مربوط در دستگاه‌های مذکور) رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز