خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

رئیس جدید دانشگاه علمی–کاربردی میراث فرهنگی خراسان‌رضوی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۶۵

رئیس جدید دانشگاه علمی– کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم رضا جعفری به عنوان رئیس جدید دانشگاه میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی و از فعالیت‌ها و زحمات اخلاقی‌پور رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

در این مراسم شهرود امیر انتخابی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی کشور گفت: آموزش رکن اساسی هر فعالیتی است و دانشگاه علمی–کاردی میراث فرهنگی با هدف افزایش تعامل بین صنعت گردشگری و دانشگاه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رشته‌های موجود در دانشگاه علمی – کاربردی میراث فرهنگی خراسان رضوی و جایگاه و اهمیت مشهد مقدس افزود: امیدواریم در آینده نزدیک رشته گردشگری مذهبی نیز به رشته‌های این دانشگاه اضافه شود.

زارع‌صفت مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی نیز در این مراسم گفت: اهمیت مشهد و خراسان رضوی در کشور زیاد است و مشهد می‌تواند به عنوان مرکز آموزش شرق کشور قلمداد شود.

وی افزود: باید ارتباط و نقش مرکز آموزش کشور با استان‌ها و به ویژه شهر مقس مشهد بیشتر شود و امور جاری دانشگاه به استان تفویض شود.

زارع صفت خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی و به ویژه شهر مشهد در ساختار سیاسی و اقتصادی کشور همیشه نقش مهمی داشته و بایستی از فرصت ایجاد شده مرکز آموزش علمی–کاربردی بیش از پیش استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز