خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

برخورد جدی با عوامل مخل امنیت در چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۹۵۰

فرمانده انتظامی گیلان گفت: با حضور فعال پلیس و همکاری مردم فهیم گیلان مانع فرصت‌طلبی آشوبگران و افراد معاند خواهیم شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در دیدار کارکنان انتظامی گیلان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ایجاد اخلال در نظم عمومی جامعه است، اظهار کرد: به برکت خون شهدا کشور در امنیت کامل قرار دارد.

میرحیدری جرایم این استان را با تعامل دیگر نهادهای امنیتی در حال کنترل و کاهش عنوان کرد و افزود: گیلان یکی از استان‌های امن کشور است.

فرمانده انتظامی گیلان به تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و بیان کرد: پلیس در برخورد با عوامل مخل امنیت به‌ویژه در چهارشنبه آخر سال بسیار جدی است.

وی افزود: با حضور فعال پلیس و همکاری مردم فهیم گیلان مانع فرصت‌طلبی آشوبگران و افراد معاند خواهیم شد.

فرمانده انتظامی گیلان اجرای طرح گیلان‌ مطهر را زمینه‌ساز بستری برای آماده سازی جامعه اسلامی در برطرف شدن ناهنجاری‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در نشست مذکور با ابراز خرسندی از فعالیت نیروی انتظامی اذعان داشت: نیروی انتظامی آرام ‌بخش و امنیت‌بخش جامعه بوده و ایجاد امنیت در جامعه مرهون مجاهدات‌های پلیس است.

وی یکی از ویژگی‌های شهدا را زنده بودن آنها در نزد خداوند عنوان کرد و متذکر شد: شهید هرگز نمی‌میرد و وارد حیات عزتمندی می‌شود که انسان از درک آن عاجز است.

ابراهیم طاهرنژاد، برقراری امنیت، استقلال و عزت ایران اسلامی را به برکت خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: هفته بزرگداشت شهدا بهترین فرصت برای مرور احوال و سیره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و آرمان‌های شهدا است.

وی با اشاره به اینکه برای پاسدار از خون‌های پاک شهدا همه مردم و مسئولان باید وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند،بیان کرد: شهدا در سخت‌ترین و هولناک‌ترین شرایط از جان و مال و زندگی خود گذشتند و خود را فدای کشور و اسلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز