خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرمانشاه خبر داد:

2 عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه تحلیف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۷۹۶

با سلب عضویت دو عضو شورای اسلامی شهر به علت تخلفات عدیده، رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از مراسم تحلیف 2 عضو جدید این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، کیومرث احمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با سلب عضویت دو عضو شورای اسلامی شهر به علت تخلفات عدیده، مراسم تحلیف 2 عضو جدید این شورا روز دوشنبه این هفته برگزار می شود.

دو عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اعضای علی البدل شورای شهر هستند.

با این وجود حجت الاسلام رضا زین الدین از اعضای سلب عضویت شده هنوز در جلسات شورا حضور پیدا می کند و هنوز باور ندارد که از این شورا سلب عضویت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، "حجت الاسلام رضا زین الدین" و "رضا حیدریان" طبق نامه‌ای که از استانداری کرمانشاه دریافت کرده بودند از عضویت در شورای اسلامی شهر کرمانشاه سلب عضویت شده اند.

گفتنی است که اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در سال‌جاری با دریافت تسهیلات 3 میلیارد ریالی با استفاده از منابع دولتی و شهرداری در محاکم قضایی دارای پرونده هستند و طبق اخبار رسیده در آینده نزدیک تخلف اقتصادی اعضای شورای اسلامی این شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز