خبرگزاری کار ایران

صفوی خبر داد:

آماده‌باش شهرداری منطقه 20 برای چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۵۰۵

شهردار منطقه 20 تهران از آماده‌باش مدیریت‌شهری برای ویژه برنامه‌های پایانی سال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، سید احمد صفوی‌یزدی امروز با بیان این مطلب گفت: با توجه به افزایش حجم تردد در مسیرهای منتهی به بهشت‌زهرا(س) در روزهای پایانی و به‌ویژه آخرین پنجشنبه سال، مدیریت‌شهری منطقه 20 با لحاظ تمهیدات ترافیکی در آماده‌باش است.

صفوی با اشاره به اینکه بزرگراه‌های امام‌علی(ع)، شهید آوینی و شهید رسولی تحت‌تاثیر بار ترافیکی قرار دارد، افزود: همزمان با روز پنجشنبه 27 اسفند، خیابان شهید رجایی در تقاطع‌های سه‌راه ترانسفو و پمپ بنزین شهید بهشتی مسدود می‌شود تا تردد شهروندان‌تهرانی به سمت بهشت‌زهرا(س)تسهیل شود.

وی با اشاره به سرویس‌رسانی رایگان از مبادی ورودی منطقه به مقصد بهشت‌زهرا(س) در پنجشنبه و جمعه پایانی سال، ادامه‌داد: استقرار واحدهای امدادخودرو، افزایش ساعات کاری خطوط پرتقاضا، تقویت ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی از دیگر تمهیدات ترافیکی پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه 20 درخصوص مدیریت بحران‌های احتمالی سه شنبه آخر سال نیز گفت: هماهنگی‌های لازم با ادارات و سازمان‌های مرتبط در منطقه انجام شده تا آمادگی لازم برای استفاده از ظرفیت امدادی موجود در شهر برای کنترل حوادث احتمالی به وجود آید.

مدیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 نیز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان ادارات‌امدادی و اجرایی شهرری برگزار شد، گفت: بر اساس اقدامات هر ساله، پیشگیری‌های لازم درخصوص مدیریت حوادث مراسم سه‌شنبه آخر سال انجام شده و تمامی امکانات امورشهری برای این مهم به کار گرفته می شود.

محسن کریمی ادامه داد: جمع‌آوری مخازن پلاستیکی، جمع‌آوری ضایعات‌چوبی فضای سبز، تخلیه غرفه‌های بازیافت از پسماند، جمع آوری و انتقال زباله‌های حجیم از اقدامات پیشگیری کننده از حوادث احتمالی است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از مراسم محدوده شهری پاکسازی می‌شود، افزود: مکان‌های حساس و خطرآفرین در منطقه شناسایی شده‌اند و امکان استفاده از دوربین‌های ترافیکی نیز برای رصد نقاط رصد مهیا است.

مدیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 تعاملی که به دنبال فعالیت‌های این ستاد بین ادارات و سازمان‌های شهرری ایجاد شده را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به هم‌افزایی صورت گرفته در شهر، زمینه تشکیل ستاد مدیریت بحران در لحظه شکل‌گیری بحران، با حضور تمامی ادارات و نهادهای امدادی فراهم است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز