خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

قدرت موشک‌های بالیستیک در پرتو وحدت پیرامون رهبری است

وزیر اطلاعات بر وحدت در کشور تاکید کرد و گفت: هرچه جایگاه رهبری معظم انقلاب در بین همه ملت ایران محکم تر باشد ، انقلاب ما در برابر حوادث بیمه می شود و تاکنون با این تکیه گاه از بحران ها و چالش ها عبور کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سیدمحمود علوی در جمع مردم بخش اشکنان شهرستان لامرد گفت: وحدت عامل عزت، سربلندی و بزرگترین قدرت در کشور ما می باشد و قدرتی قوی تر از برد موشک‌های بالیستیک دارد و اگر این موشک‌های بالیستیک معنا پیدا می‌کنند در پرتو وحدت نشأت گرفته از حلقه زدن پیرامون رهبری است.

وزیر اطلاعات افزود : خداوند معتال به ملت ایران نعمت های زیادی داده است که هرکدام ارزش فراوانی دارند و باید شکر آن را بجا بیاوریم.

وی تصریح کرد: نعمت رهبری، نعمت وحدت، نعمت قدرت، نعمت امنیت و نعمت حضور در صحنه از جمله نعمت هایی است که خداوند متعال به ما ملت شریف ایران داده است.

علوی با تأکید براینکه نعمت های خداوند قابل شمارش نیست، گفت: شما به کشورهایی که از اصل مترقی رهبری برخوردار نیستند نگاه کنید نیز آن کشورها با اندک مسائلی دستخوش التهاب ها، اضطراب ها و شکاف ها می شوند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: شکر نعمت رهبری؛ پیروی و حمایت از رهبری است. هرچه جایگاه رهبری معظم انقلاب در بین همه ملت ایران  محکم تر باشد ، انقلاب ما در برابر حوادث بیمه می شود و تاکنون با این تکیه گاه از بحران ها و چالش ها عبور کردیم. 

وی گفت: وجود مقام معظم رهبری نعمت بی بدیلی است که بسیاری از ملت ها و رهبران کشورها بر آن تأکید کرده اند و ان شاالله با رهنمودهای رهبر عزیزمان بتوانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وزیر اطلاعات دولت یازدهم افزود: نعمت وحدت و انسجام ملی از دیگر نعمت های خداوند به کشور ایران است و این کشور چند قطبی نیست و به برکت رهبری وحدت وجود دارد و به تعبیر ریاست جمهوری در جمع سربازان گمنام امام  زمان؛ در ایران اسلامی یک پرچم برافراشته است و آن هم در دست مقام معظم رهبری است و ما در زیر این پرچم حرکت می کنیم.

علوی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن از خیلی نعمت ها یاد می کند و از نعمتی که دو مرتبه در یک آیه یاد می کند نیز نعمت وحدت است و تا زمانیکه این برادری و وحدت باشد دشمن از ما حساب می برد و وقتی صدای ملت ایران یکی است و در صدای رهبر معظم انقلاب انعکاس پیدا می کند نیز دشمن نمی تواند طمعی به کشور ما داشته باشد . ما باید این نعمت وحدت را پاس بداریم و روز به روز تقویت کنیم، همانطوری که نعمت وحدت در سطح کشور یک نعمت بی بدیل تلقی می شود و در سطح منطقه هم یک نعمت پرخیر و برکت است.

او با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدتی که از انتخابات سال ۹۴ در منطقه و کشور با صرف نظر از نتیجه انتخابات  بوجود آمد ، ارزشمندترین نعمت است.

منتخب مردم تهران در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:  ما باید درس بگیریم که سودی از شکاف و دو دستگی به هیچکس نمی رسد و اگر این اختلاف ها نبود همه منطقه نفع برده بودند و غصه گذشته چیزی را احیاء نمی کند اما باید  از گذشته درس بگیریم.

علوی ادامه داد: وحدت چیزی نبود که به سادگی به دست بیاید و این لطف خداوند متعال در این انتخابات بود که نصیب مردم منطقه شد و وقتی بتوانیم در زمینی گل بکاریم چرا خار؟ وقتی علماء منطقه دستشان در دست هم باشد و از آن برای پیشرفت منطقه استفاده کنند، آیا این به سود منطقه نیست؟

وزیر اطلاعات در بخش پایانی سخنان خود، سال ۹۵ را سالی سرشار از رونق اقتصادی برای ملت ایران اسلامی آرزو کرد.

کد خبر : ۳۵۶۸۶۶