خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خراسان رضوی

تغییر اقتصاد رانتی به تولیدمحور مهم‌ترین اقدام دولت بود

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گفت: تغییر سیستم اقتصاد رانتی به سیستم اقتصاد تولیدی و فراهم کردن زمینه جذب سرمایه مهم‌ترین اقدام دولت در عرصه اقتصادی بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی عجم در گفت‌وگو با ایلنا افزود: مهم‌ترین کار اقتصادی دولت در طول ۲ سال گذشته فراهم آوردن زمینه سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی بوده است.

عجم کاهش نرخ تورم را هم از دیگر اقدامات مثبت دولت طی ۲ سال گذشته عنوان کرد و افزود: تغییر یک سیستم اقتصاد رانتی به یک سیستم تولیدی کار مهمی بود که از سوی دولت یازدهم صورت گرفت.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی درباره نام‌گذاری سال ۹۵ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری معتقدند باید یک اقتصاد ملی با حداقل وابستگی به خارج را تعقیب کنیم.

عجم با انتقاد از سخنان برخی مبنی بر اینکه اقدامات اقتصادی دولت آثار و تحولی در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشته است، عنوان کرد: باید نتیجه و آثار اقتصاد مقاومتی برای مردم تشریح شود و به فرهنگ عمومی بدل شود.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی افزود: دولت باید بیش از پیش برنامه‌های خود را در راستای اقتصاد مقاومتی پیگیری کند تا رکود و شرایط سخت اقتصادی برای ارتقاء سطح رفاه مردم از بین رود.

کد خبر : ۳۵۷۱۶۹