خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خبر داد:

7 نفر مصدوم در اثر برخورد اتوبوس با کامیون در محور ارومیه به میاندوآب

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۰۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در محور ارومیه به میاندوآب در اثر برخورد اتوبوس با کامیون 7 نفر مصدوم شدند.

«سامرند مرزنگ» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، گفت: این حادثه بعد از ظهر روز شنبه در مسیر کمربندی سه راه دارلک به سه راه ترشکان واقع در مسیر جاده ارومیه به میاندوآب اتفاق افتاد.

مرزنگ افزود : پس از وقوع این حادثه بلافاصله اکیپ فوریتهای پزشکی خود را به محل حادثه رسانده و با همکاری هلال احمر و آمبولانس های شرکت پتروشیمی مصدومین حادثه را به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انتقال دادند.

وی گفت: بلافاصله مصدومین توسط پزشکان جراحی عمومی،متخصص بیهوشی نوروسرچری،رادیولوژیست،طب اورژانس تحت معاینه قرار گرفته و برای مصدومین سونوگرافی ،سی تی اسکن و گرافی و سایر اقدامات تشخیصی و درمانی انجام گرفت .

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطرنشان کرد: در این حادثه 5 نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی با حال مساعد مرخص و وضعیت 2 نفر از مصدومین که در بیمارستان بستری شده اند نامساعد اعلام شده است ، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

شایان ذکر است این اتوبوس از ارومیه به سمت شاهین دژ در حرکت بود که در محور جاده ارومیه میاندوآب در مسیر سه راه دارلک به سه راه ترشکان با کامیون برخورد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز