خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جمع مردم مسجد سلیمان:

سال 94 سال سختی بود/ رفع تحریم ها زمان‌بر است

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۰۲۹

وزیر اطلاعات امروز با پوشش لباس سنتی بختیاری در جمع مردم این شهرستان گفت: وجود امنیت در کشور ، زمینه اقدام و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید محمود علوی امروز در ادامه سفر یک روزه خود به خوزستان، در مصلای نماز جمعه مسجد سلیمان گفت: برخی گشایش‌ها در خصوص رفع تحریم‌ها زمان بر است اما مسئولان تا تحقق کامل تعهدات طرف مقابل، همه تلاش خود را به کار خواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: امنیت، باعث رونق اقتصاد، ایجاد توسعه و شادی و امیدواری برای کشور است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: سال 94 سال بسیار سخت مالی با مشکلات عدیده اقتصادی برای دولت بود تا آنجا که برای پرداخت عیدی نیز مشکل مالی داشتیم اما با اجرای برجام، مشکلات حل خواهد شد.

علوی با بیان اینکه قوم لر و بختیاری از اقوام با اصالت، نجیب و بلند همت هستند بیان کرد: شما با حضور در عرصه‌های مختلف و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادید که در خدمت به ایران و انقلاب اسلامی تردید نکرده و نمی‌کنید و همچنان در پیروی از ولایت و رهبری مصمم و پایدار هستید.

وزیر اطلاعات به نقش اقوام لر و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با تجلیل از شهید بهنام محمدی نوجوان 13ساله بختیاری اظهار کرد: مردم مسجدسلیمان با تقدیم یک هزار شهید، امتحان خود را پس داده‌اند و همچنان آماده دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستند.

سیدمحمود علوی در بدو ورود به شهرستان مسجد سلیمان، با حضور در مزار پاک شهیدان گمنام، به مقام والای این عزیزان ادای احترام کرد.

در این سفر، از سوی مردم، یک دست لباس سنتی قوم بختیاری به وزیر اطلاعات اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز