خبرگزاری کار ایران

معاون اسبق اجتماعی و امور شوراهای وزارت کشور

امام نظامی را بنیان نهاد که در آن خواسته‌های افراد به دیگران دیکته نمی‌شود

معاون اسبق اجتماعی و امور شوراهای وزارت کشور گفت: در کشور ما پس از سال‌ها حاکمیت یک نفر بر مملکت، حضرت امام خمینی با تأکید بر حق انتخاب و آزادی مردم آمدند و نظامی را بنیان نهاد که در آن کسی نمی‌تواند خواسته‌های خود را به دیگران دیکته کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اشرف بروجردی شامگاه پنجشنبه در همایش "بانوی امید، اسوه اصلاح" در شیراز، افزود:«حضرت فاطمه زهرا از ویژگی‌های بی‌نظیری برخوردار است که این ایام می‌تواند فرصت خوبی برای نگاه ویژه به آن ویژگی‌ها و اثر گرفتن از آن‌ها در زندگی خود تلقی شود.

وی گفت: این ایام می‌تواند فرصت مناسبی برای پرداختن به ویژگی‌های  منحصر به فرد این بانو بزرگ باشد.

معاون  اجتماعی و امور شوراهای  وزارت کشور در دولت اصلاحات افزود: باید از طریق شناخت این الگوهای دینی، جامعه‌ای همراه با آزادی اندیشه، انتخاب و بیان، برای خود ترسیم کنیم.

بروجردی در ادامه الگوی ارائه شده توسط امام خمینی را برای اداره کشور، الگویی متعالی دانست و افزود: «در کشور ما پس از سال‌ها حاکمیت یک نفر بر مملکت، حضرت امام خمینی با تأکید بر حق انتخاب و آزادی مردم آمدند و نظامی را بنیان نهاد که در آن کسی نمی‌تواند خواسته‌های خود را به دیگران دیکته کند.»

بروجردی در ادامه به انتخابات 7 اسفند سال گذشته اشاره کرد و افزود:: «در دور اول توانسته‌ایم نتایج نسبتاً خوبی به‌دست آوریم که در آن عملاً مردم به تمام تندروها، انحصارطلب‌ها و کسانی که گمان می‎کردند جامعه تنها متعلق به آنهاست، "نه" گفته‌اند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات، اظهارکرد: برای بازسازی کشور و حرکت به سوی ایرانی آزاد و آباد، مردم باید نه‌تنها برای دور دوم انتخابات مجلس بلکه خود را برای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری 96 آماده کنند.

کد خبر : ۳۵۹۶۳۰