خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی:

شهید مرتضی آوینی نماد از خود گذشتگی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به مناسبت هفته هنر و انقلاب اسلامی و شهادت شهید اهل قلم، مرتضی آوینی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به شرح زیر است:
انقلاب اسلامی، هنر بزرگ ملت ایران بود که با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) به یادگار بزرگ وی برای همه نسل ها و عصرهای پس از ایشان در جهان معاصر تبدیل گردید.
 
یکی از رویش های شایسته درخت تناور انقلاب "هنر انقلاب اسلامی "بود که با تغییر در نظام ارزش‌ها و باورهای مردم، طرحی نو در هنر در انداخت و هنری ایجاد نمود که دغدغه اش تعالی انسان باشد هنری که برای انسان سرگشته دنیای زور زور و تزویر کنونی، الگوی برون رفت از این بحران ها را با ابزار هنر عرضه نموده است، همان هنری که رهبر معظم انقلاب برآن عنوان عطیه الهی نهادند.
 
 ازخود گذشتگی های فراوانی در رسیدن به چنین دستاوردی صرف گردید، چنانچه سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی نماد این از خود گذشتگی گردید.

در جایگاه حاکمیتی عرصه فرهنگ و هنر استان، همچون همیشه از هنر انقلاب اسلامی حمایت می نماییم و هفته بزرگداشت هنر و انقلاب اسلامی را با پاسداشت سیدشهیدان اهل قلم گرامی می داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز