خبرگزاری کار ایران

قائم مقام رئیس حوزه هنری کشور خبر داد:

فروش 20 میلیاردی سینماهای کشور تا 23 فروردین

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۰۸

قائم مقام رئیس حوزه هنری کشورگفت: فروش 20 میلیاردی بلیط سینما تا 23 فروردین سال جاری امید را در دل هنر هفتم ایران زنده و عرصه پر رونق فرهنگ و هنر را در سال جاری نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد حمزه زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح سینما فلسطین اصفهان، اظهار کرد: ۲۰ فروردین به مناسبت گرامیداشت سید شهیدان اهل قلم آوینی روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شده است اما در طول این سال‌ها اتفاق خاصی در این ارتباط شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه تولید فیلم و اثر هنری بدون مکانی برای نمایش ثمری ندارد، افزود: امروز  در سینمایی هستیم که به همت رئیس حوزه هنری اصفهان، مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان، موسسه بهمن سبز، رئیس سینما شهر و غیره افتتاح شده است.

قائم مقام رئیس حوزه هنری کشور تصریح کرد: همه شما این سینما را در هفت سال گذشته به یاد دارید، درست زمانی که مالک قبلی سینما کلنگ برداشته بود تا آن را تخریب کند؛ همانگونه که قصد تیشه زدن بر سینماهای دیگر از این دست را دارد.

حمزه زاده با اشاره به اینکه مردم اصفهان در طول ساخت این سینما مدام از زمان افتتاح و آخرین وضعت آن جویا می شدند، گفت: سینما فضایی است که تاریخ و زمان دارد و بسیاری از خانواده‌ها بهترین خاطرات را در این فضا به دست آوردند و این مکان خاطرات شیرین آنها را پس از سال‌ها به آنها بازمی‌گرداند.

وی با بیان اینکه تا 23 فروردین 20 میلیارد تومان بلیط در کشور فروخته شده است، تاکید کرد: اسال چراغ سینمای کشور روشن شده و قطعا در عرصه فرهنگ و هنر سال پر رونقی را شاهد خواهیم بود و امیدی برای آینده هنر هفتم در ایران رقم زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز