خبرگزاری کار ایران

نماینده پیشین ساوه در گفت‌وگو با ایلنا:

همانند دور نخست، برنامه‌محور حرکت می‌کنیم

نماینده مردم ساوه در مجلس ششم گفت: اصلاح طلبان در استان مرکزی برنامه‌محور حرکت می‌کنند.

علی‌اکبر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در حمایت از کاندیدای لیست امید در اراک تاکید کرد: عملکرد نماینده قبلی شهر اراک و رقیب آقای مقدسی نامزد اصلاح‌طلبان در شهر اراک در دوره نهم مشخص است.

وی افزود: نماینده سابق اراک، نامزد اصولگرایان در دور دوم عضو جبهه پایداری است و از اصولگرایان تندرو محسوب می‌شود این در حالی است که نامزد اصلاح‌طلبان در این شهر مشخصا از ویژگی‌هایی نظیر اعتقاد به مردم‌سالاری، اعتقاد به شایسته‌گزینی، ایجاد رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در شهر اراک و اعتقاد به اعتدال و دوری از تندروی‌های غیرسازنده برخوردارند.

این نماینده مجلس ششم تصریح کرد: این ویژگی‌ها از مبانی اولیه اصلاح‌طلبی است که در مورد مسائل منطقه‌ای به مواردی نظیر حمایت از صنعت و کاهش بیکاری می‌پردازد؛ در حال حاضر به واسطه مسئله نقدینگی سرمایه در گردش بسیاری از واحدهای صنعتی در استان خوابیده است که این معضل از سرفصل‌های برنامه اصللاح‌طلبان در مجلس دهم به شمار می‌رود.

جعفری همچنین به مسئله آلودگی‌ها در شهر اراک اشاره و خاطرنشان کرد: این شهر یک مرکز صنعتی است که از معضل آلایندگی‌ دارد؛ از این رو مسئله رسیدگی به آلودگی‌های شهر اراک نیز در دستور کار نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم قرار خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان مرکزی به یک برنامه جامع از مشکلات و مسائل منطقه و روش‌های حل این مشکلات دست پیدا کرده‌اند که این برنامه در اولین فرصت در دستور کار مجلس آینده قرار خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۶۲۰۳۳