خبرگزاری کار ایران

با تهیه پیش‌نیازها؛

شوشتری فردا برنامه‌های خود را به هیئت‌مدیره پدیده ارائه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۵۰۶

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری پدیده که هنوز به صورت رسمی حکمش اعلام نشده وعده داد تا فردا دوشنبه برنامه‌های خود را در اختیار هیئت‌مدیره جدید قرار دهد.

سید محسن شوشتری با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا افزود: همان‌طور که هفته گذشته وعده داده بودم رئوس برنامه‌های خود را تهیه کرده‌ام و در جلسه فردا به هیئت‌مدیره ارائه خواهم کرد.

وی این برنامه را حاصل همفکری و مشورت با برخی صاحب‌نظران حوزه اقتصادی دانست و گفت: من تنها برای داشتن عنوان مدیرعاملی این مسئولیت را نپذیرفته‌ام بلکه امید دارم با اجرا کردن برنامه‌های تدوینی خود اقدامی برای حل مشکل این پروژه، سهامداران و رونق اقتصادی استان صورت بدهم و به همین دلیل هم برنامه‌ای جامع تهیه کرده‌ام.

شوشتری ادامه داد: واقعیت این است که تدوین برنامه بدون پشتوانه و شعاری کار درستی نیست زیرا اگر تنها صورتی از وعده‌ها را منتشر کنیم و مثلا بگوییم چنین خواهیم کرد و... به طور قطع سهامدار به تحقق برنامه‌های ما امیدی نخواهد داشت. به همین دلیل صورتی از پیش‌نیازهای تحقق برنامه را نیز همراه با برنامه‌ای که آماده کرده‌ام به هیئت‌مدیره تقدیم خواهم کرد.

گزینه مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری پدیده با تاکید بر اینکه تنها وقتی با تمامی برنامه‌هایش موافقت‌شده و پیش‌نیازهای لازم به طور کامل در اختیارش قرار بگیرد حاضر به پذیرش مسئولیت مدیرعاملی پدیده است، ادامه داد: در واقع این پیش‌نیازها شرایط تحقق وعده‌های من برای احیای مجدد این پروژه است. پیش‌نیازهایی که اگر در اختیارم قرار نگیرد، نه من کاری برای این پروژه می‌توانم انجام دهم و نه مردم و سهامداران آن را باور خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با وجود توقف و تعطیلی 17 ماهه پروژه و حجم زیاد مطالبات سهامداران، پیمانکاران، سازمان‌ها و نهادهای‌دولتی و کنار همه اینها هزینه‌هایی که برای راه‌اندازی مجدد پروژه لازم است تنها پشتوانه‌ای که می‌توان براساس آن وعده‌ای داد، همراهی مسئولان است.

شوشتری افزود: بی‌شک در این بین استاندار خراسان‌رضوی به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت دراستان، دادستان‌مشهد به عنوان حامی اصلی مردم، نمایندگان‌مجلس، شهرداری و همچنین مسئولان دستگاه‌های دولتی نقش مهمی در حل این مشکل، بازگشت رونق اقتصادی و اطمینان از دست رفته سرمایه‌گذاران به استان و شهر مشهد خواهند داشت.

گزینه اصلی مدیر عاملی پدیده شاندیز در پایان گفت: در حال حاضر آرامش و اعتماد امری است که بیش از هر چیز این پروژه به آن نیاز دارد. متاسفانه برخی افراد گوشه و کنار اظهارات غیرکارشناسی و غیر مسئولانه‌ای را مطرح می‌کنند که لازم است ستاد تدبیر استان برای حل مشکل این مجموعه با آنها برخورد لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز