خبرگزاری کار ایران

پروفسور سمیعی خبر داد:

ساخت مهمترین مرکز علوم مغز و اعصاب کشور در شیراز

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۱۵۴

رئیس بیمارستان تخصصی علوم اعصاب هانوفر آلمان، از ایجاد مهمترین مرکز علوم مغز واعصاب کشور با کمک مرکز علوم مغز واعصاب هانوفر در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، پرفسور مجید سمیعی که بعدازظهر امروز شنبه در یک کنفرانس خبری در شیراز سخن می گفت، با اشاره به اینکه در تهران یکی از بزرگترین مراکز مغز و اعصاب کشور در حال احداث، افزود: بنا داریم در شیراز نیز با کمک خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت استان مرکزی مشابه تهران بسازیم.

وی افزود: هدف از ایجاد چنین مرکزی تنها ارائه خدمات پزشکی نیست بلکه توسعه ارتباطات علمی بین دانشگاه شیراز و مرکز علوم مغز و اعصاب هانوفر آلمان مد نظر است.

سمیعی، تبادل دانشجو در مقاطع فوق تخصصی و فلوشیپ را یکی دیگر از اهداف این مرکز عنوان کرد و افزود: اعزام اساتید علوم اعصاب به شیراز و کمک به انتقال مطالب جدید علمی و شناسایی افراد برجسته در عرصه پزشکی و ایجاد بورسیه‌ای برای حضور این افراد در آلمان است.

رئیس بیمارستان تخصصی علوم اعصاب هانوفر آلمان، ایجاد یک بنیاد علمی با مشارکت مردم و خیرین و همراهی و حمایت دستگاه‌های اجرایی و مسئولان، بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص مصمم هستند.

وی با بیان اینکه، ایجاد مراکز علمی صد برابر مهمتر از ساخت یک ساختمان است و خیرین را باید تشویق کرد به چنین اقداماتی، گفت: برای ایجاد این مرکز زمینی به مساحت 10 هکتار اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز