خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان:

گیلان مهد تفکر اصلاحات و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان پیام مردم در 24 خرداد سال 92 را اخلاق خواند و بیان کرد: با اعتدالیون ائتلاف کردیم و حق نداریم از اهرم‌های قدرت علیه مردم‌سالاری استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا عارف امروز در گردهمایی بزرگ حامیان لیست امید شورای اصلاح‌طلبان گیلان با ابراز خرسندی از حضور در گیلان بیان کرد: خوشحالم در ماه رجب توفیق دیدار با مردم گیلان را پیدا کردم.

وی گیلان را مهد صبر و شکیبایی و مردان بزرگ خواند و افزود: گیلان مهد تفکر اصلاحات و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و سال گذشته در این استان راهبرد اصلاحات را بیان کردیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم پنجم اردیبهشت ماه را روز شکست آمریکا در طبس دانست و تصریح کرد: روز پنجم اردیبهشت پیروزی ملت ایران محسوب می‌شود.

عارف تلاش در راستای مشارکت حداکثری مردم و ترجیح منافع ملی به جای منافع شخصی و جناحی را راهبرد اصلاحات دانست و خاطرنشان کرد: مجلس باید پاسخگو و نماد مردم‌سالاری دینی باشد.

رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان امید، آرامش و رونق اقتصادی را از مطالبات مردم خواند و افزود: مبنای حرکت ما اخلاق است، زیرا در نظام الهی و ارزشی خدمت می‌کنیم و برای رسیدن به هدف به هیچ عنوان از ارزش‌ها عدول نمی‌کنیم.

عارف ادامه داد: اتکای ما پس از خداوند مردم هستند و خوب درک می‌کنند و وحدت در جبهه اصلاحات اولویت نخست ما بوده، اما شعار اصلی ما منافع ملی است.

عارف بیان داشت: شعار ما در مجلس دهم همبستگی و همدلی بوده و یک نظام و یک رهبر داریم و به غیر از آن با همدیگر رقابت می‌کنیم ضمن اینکه مجلس خود را رفیق دولت می‌داند نه رقیب، و این گفتمان را دنبال می‌کنیم.

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان اظهار کرد: در انتخابات هیچ حرکت تندی از جوانان اصلاحات مشاهده نکردیم و این نگاه گفتمان اصلاحات به انقلاب اسلامی و ارزش‌هاست.

عارف با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در تهران مردم به طور کامل به لیست امید رأی دادند، گفت: انتظار می‌رود در هنگام تبلیغات اخلاق رعایت شود.

رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان یادآور شد: برنامه 128 بندی را ارائه کردیم و انتظار می‌رود در رشت و رودبار به حسنی و جمالی رأی دهند و نگاه ما به نمایندگان مجمع استان‌ها این است که مطالبات استانی را پیگیری کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه به تمام آرا نیاز داریم، خاطرنشان کرد: بر حسب وظیفه ملی تمام مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و افتخار می‌کنیم در استان شهید پرور گیلان دو کاندیدا در لیست اصلاحات داریم.

کد خبر : ۳۶۴۴۳۰