خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در سطح کشور؛

تمامی دانش‌آموزان یک مدرسه در عسلویه بیمه زندگی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۳۵۵

تمامی دانش‌آموزان یک مدرسه در عسلویه برای اولین بار در سطح کشور بیمه زندگی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مدیر دبستان غیر انتفاعی«ایران‌زمین» وابسته به پتروشیمی جم گفت: بنا بر هم‌اندیشی انجام شده با انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه و اخذ مجوز خدمات امور اجتماعی همچنین عنایت ویژه مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی جم،تصمیم بر این گرفتیم تا این امر را در سال آموزشی 94-95 اجرایی کنیم.

محمد اندیک ابراز داشت: بیشتر والدین نسبت به سلامت، وضعیت درسی، نوع پوشش و مسائل دیگر حساس هستند و شاید بتوان گفت برخی والدین وسواس بیشتری دارند اما آنچه ذهنیت اغلب والدین را در این زمینه به خود مشغول داشته، امنیت مالی آنان در آینده است که این موضوع نیاز به جامع‌نگری و برنامه‌ریزی دارد .

وی افزود: با توجه به ادامه تحصیل در مقاطع عالیه، نگاه والدین امروزی برای آینده فرزندان نسبت به گذشته متفاوت است و آنها را به افرادی نگران و مسئول برای فردای آنان مبدل کرده  است.

این مدیر تصریح کرد: اغلب والدین امروزی، شبانه‌روز خود را وقف فرزندان می‌کنند و دغدغه‌های اصلی آنان سعی در ایجاد  شرایط مطلوب، رفاه کامل و تامین نیازهای نسبی فرزندان برای آینده است.

 اندیک یادآور شد: امروزه هزینه‌های تحصیل در مقاطع دانشگاهی به یکی از دشواری‌های مالی خانواده‌ها تبدیل شده و این در حالی است که بسیاری از دانشجویان به منظور کمک به والدین خود برای تامین این هزینه‌های به کارهای پاره‌وقت روی می‌آورند و این خود بر کیفیت علمی آنان اثر می‌گذارد و اینجاست که داشتن بیمه زندگی راه‌حلی برای رفع مشکلات خانواده‌ها در ارتباط با تحصیل فرزندانشان است.

دبستان غیر انتفاعی ایران‌زمین وابسته به شرکت پتروشیمی جم با 160 نفر دانش‌آموز از جامعه شرکتی و محلی در سال 1389 تاسیس شد و تا امروز از جمله مدارس موفق  فعال در منطقه پارس‌جنوبی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز