خبرگزاری کار ایران

فریبرز شهبازی خبر داد:

خودروی سی‌اس35 سایپای کاشان خرداد 95 وارد بازار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۲۱

مدیرعامل شرکت سایپای کاشان از تولید همزمان دو خودروی جدید در سایپا کاشان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، فریبرز شهبازی در حاشیه بهره‌برداری دو خودروی جدید سایپا با اشاره به اینکه تولید آزمایشی خودروی ساینار بهمن‌ماه سال‌گذشته تمام شده و تولید انبوه آن را از اسفند سال 94  شروع کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر تولید خودروی ساینار را با افزایش ظرفیت انجام می‌دهیم و خودروی سی. اس. 35 سایپای کاشان خردادماه 95 وارد بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 دستگاه از این دو نوع خودرو جدید تولید شده، ادامه داد: ظرف یک‌ماه آینده تولید انبوه این دو نوع خودرو آغاز می‌شود.

مدیرعامل سایپای کاشان افزود: تولید آزمایشی خودروی چانگان تمام شده و 20 خردادماه سال‌جاری به تولید 10 دستگاه در ساعت افزایش خواهد یافت.

شهبازی با بیان اینکه طراحی و تولید خودروی ساینار به دست متخصصان داخلی انجام شده، گفت: خودروی تولید شده ساینار در سایپای کاشان خودرویی فوق‌العاده راحت، ایمن  و قابل رقابت با خودروهای روز  فرانسوی و مگا است.

وی با بیان اینکه شرکت سایپای کاشان در مساحت 318 هکتار برای تولید سالیانه 200 دستگاه خودرو درسال طراحی شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت سایپای کاشان با تولید سالانه  80 هزار خودرو به صورت  مستقیم  و غیر مستقیم برای 6 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز