خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی:

درمانگاه بیمارستان 17 شهریور برازجان فعال شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۲۶

درمانگاه بیمارستان 17 شهریور برازجان که در آتش‌سوزی دیروز آسیب دید، در مکان موقت فعالیتش را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با تمهیدات صورت گرفته، از عصر روز گذشته درمانگاه بیمارستان 17 شهریور در مرکز بهداشتی امام سجاد (ع) که در مجاور بیمارستان است با حضور شماری از پزشکان فعالیت خود را از سر گرفته است.

سید سجاد اقبالی افزود: با آماده سازی زایشگاه قدیم همین بیمارستان، از شنبه آینده، این محل به عنوان درمانگاه بیمارستان فعالیتش را آغاز می کند.

وی درباره کیفیت خدمات ارائه شده اظهار داشت: بخشی از تجهیزات درمانگاه که در آتش سوزی از بین رفت تا دو روز آینده از طریق وزارتخانه یا ذخیره های موجود در استان تامین و در محل جدید مستقر می شود، همچنین مابقی نیز وزارتخانه قول داده تا پایان اردیبهشت ماه تامین کند.

وی ادامه داد: با یکی از داروخانه های مجاور درمانگاه جدید مذاکره شده تا با همان کیفیت مورد انتظار درمانگاه، داروی بیماران را تامین کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص سونوگرافی درمانگاه هم گفت: یک دستگاه جدید سونوگرافی تا روز شنبه در محل اشاره شده مستقر و ارائه خدمت می دهد.

به گفته وی، دستگاه رادیولوژی درمانگاه در آتش سوزی دیروز آسیب ندیده، ولی ساختمان آن نیازمند بهسازی است که تا زمان آماده سازی، از سه طریق خدمات دهی آن پوشش داده می شود.

وی افزود: مقرر شد سونوگرافی بیمارستان های مهر و شهید گنجی با تعرفه دولتی خدمات سونوگرافی را به بیماران ارائه دهند. همچنین با یک سونگرافی بخش خصوصی برازجان مذاکراتی داشته ایم که بیماران ارجاعی درمانگاه را با تعرفه دولتی پوشش داده و مابه تفاوت آن را از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت پرداخت کنیم.

اقبالی همچنین از فعال شدن آزمایشگاه درمانگاه بیمارستان 17 شهریور در همان محل جدید خبر داد و گفت: به شهروندان برازجانی اطمینان خاطر می دهیم کیفیت خدمات درمانگاهی بیمارستان 17 شهریور از روز شنبه به روال عادی باز می گردد و حتی در برخی بخش ها که تجهیزات جدید وارد کار خواهد شد، کیفیت مطلوب تری شاهد خواهیم بود.

گفتنی است در جریان آتش سوزی بامداد سه شنبه بیمارستان 17 شهریور برازجان، بانوی 70 ساله بر اثر خفگی جان باخت و بخش های سی سی یو، اورژانس و درمانگاه نیز خسارت دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز