خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر بر فعالیت‌های کتاب محور

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۱۵۴

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، در اولین نشست گردهمایی مسوولان و مربیان مراکز در سال جدید، خواهان پذیرش اعضاء فعال، تمرکز بر فعالیت‌های کتاب‌محور و توجه به کیفیت و کمیت فعالیت‌های مراکز در سال پیشِ رو شد.

به گزارش ایلنا از بوشهر ، اولین نشست گردهمایی مسوولان و مربیان مراکز در سال 95 با حضور زهره عالی‌نسب مدیر کل کانون استان، یزدانشناس معاون اداره کل و جمعی از کارشناسان و مربیان این مجموعه در سالن اداره کل کانون استان تشکیل شد.

در ابتدای این نشست زهره عالی نسب ضمن این ایام مبارک، رسالت  معلمی و مربی‌گری برای کودکان را مهم دانسته  و گفت: معلمان ذهن خلاق کودک و آینده‌ی آن را تحت تاثیر قرار می دهند.

عالی‌نسب با اشاره به اینکه شما مربیان و مسوولان رسالت مهمی در دست دارید به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) اشاره کرده و ادامه داد: تقویت هوش عاطفی کودکان و همچنین تلطیف احساس آنان و در کل رسالت انسان‌پروری شخصیت آنان بر عهده‌ی شما مربیان است.

وی در پایان، تعامل مدارس و کانون را مهم دانست و کانون را خانه‌ی دوم کودکان خوانده و با اشاره به برنامه‌های کانون استان خواهان پذیرش اعضاء فعال، تمرکز بر فعالیت‌های کتاب‌محور، توجه بر فعالیت مربیان در زمینه قصه‌گویی برای اعضاء به صورت روزانه و مهم‌دانستن کیفیت و کمیت فعالیت‌های مراکز در سال پیش رو شد.

در ادامه این گردهمایی یزدان‌شناس معاون اداره کل نیز با تاکید بر گسترش و توسعه فعالیت‌های مراکز، خواهان تعامل بین مراکز فرهنگی هنری با سایر نهادها جهت مشارکت شد و با اشاره به پاسخ‌گویی به موقع مطالبات ستادی، خواستار جذب و پایدار‌سازی اعضاء، خصوصاً اعضاء پسر نیز شد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کودک و نوجوان، کلیپ عملکرد کانون استان، خاطره‌گویی یکی از مربیان، اجرای موسیقی زنده پاپ گروه نوجوانان بود.

لازم به یادآوری است، این مراسم در سالن اداره کل کانون در  دو نوبت صبح و بعداز‌ظهر و با تجلیل و قدردانی از مربیان این کانون و گشت دریایی پایان یافت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز