خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه:

روابط عمومی پیشانی هر سازمان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۳۱۵

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه بر نقش روابط عمومی در اعتلای سازمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «سهراب عبداله زاده» در نخستین روز از بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری ارومیه و با حضور مدیران روابط عمومی کلانشهر های کشور، مسئولان استانی و شهری برگزار شد، از روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و جلوه هر سازمان یاد کرد.

 معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ارومیه با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبری در خصوص روابط عمومی ها، بیان واقعیت های هر سازمان، اخذ نظرات مردمی درخصوص سازمان، ارتباط بدون اغراض و رعایت حد  شفاف سازی را از تاکیدات ایشان در راستای اعتلای جایگاه روابط عمومی ها برشمرد.

عبداله زاده اظهار داشت: روابط عمومی یعنی تلاش خالصانه و صادقانه و اقتدار هر سازمان در گرو توجه به نقش روابط عمومی ها است و در این بین عدم استقلال آفت جان روابط عمومی ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  گفت: جهان در حال تغییر است و سازمانی پویاست که تغییرات را به نحوه احسن مدیریت نماید

وی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها می بایست با سنجش افکار و دیدگاه های جامعه نقش خود را ایفا و با روش خلاقانه به پردازش موضوع بپردازند.

گفتنی است این نشست به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز