خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان مطرح کرد:

وارث بیش از 3 هزار پروژه بی‌مطالعه دولت قبل هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۹۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: از برنامه های بی مطالعه دولت قبل بیش از ۳ هزار پروژه به میراث رسیده است.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی در مراسم استقبال از معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود: از برنامه های بی مطالعه دولت قبل بیش از ۳ هزار پروژه به میراث رسیده است.

وی اظهار داشت: این طرح ها بی حساب و کتاب تدوین شده و بدون تامین اعتبار باقی مانده اند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز با اشاره به اینکه طرح های دولت قبل را دنبال نمی کنیم و برنامه های خود را داریم، گفت: فارغ التحصیلان محیط زیست کم نیستند و مشکل امروز بیکاری آنان است.

معصومه ابتکار اظهار داشت: دولت قبل خیلی کار کرده اند اما ما اصلا آنها را دنبال نمی کنیم.

وی با بیان اینکه دولت قبل هم از بیت المال هزینه کردند و هم تخریب کردند، تصریح کرد: خیلی از طرح های نیمه کاره که خبرنگاران گفتند مربوط به ما نیست و ما برنامه های خودمان را دنبال می کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور در رابطه با احداث دانشکده محیط زیست اظهار داشت: امروز متاسفانه با تورم دانشگاه رو به رو هستیم و این موضوع به دلیل بی برنامه بودن گسترده در حوزه توسعه آموزش عالی بوده است.

ابتکار با تاکید بر اینکه تاسیس دانشگاه نیز سیاست گذاری های درست و برنامه ریزی های خود را می طلبد، افزود: امروز دانشجوی محیط زیست در کشور کم نداریم.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان مقاطع دکتری، فوق لیسانس و لیسانس محیط زیست در کشور کم نیستند و مشکل امروز ما کار برای این فارغ التحصیلان است. 

 رئیس سازمان محیط زیست کشور  پیش از ظهر امروز وارد لرستان شد و مورد استقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان و سایر مدیران قرار گرفت و سپس در محل فرودگاه خرم آباد با خبرنگاران استان به گفتگو نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز