خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران:

دنبال ارتقای دکترین توسعه در شهرک‌های صنعتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۴۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌تهران از برنامه‌ریزی این شرکت در ارتقای دکترین توسعه در شهرک‌های صنعتی استان‌تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا قاهری بدر که  امروز برای بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی به شهرک صنعتی شمس‌آباد رفته بود با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته، متاسفانه سطح خدمات در شهرک‌های صنعتی استان‌تهران با ارتقای سطح صنعت پیش نرفته و واحدهای صنعتی از برنامه های متولیان دولتی جلوتر هستند.

وی با اشاره به وجود مشکل کم آبی در برخی شهرک‌های صنعتی افزود:  در برخی کارخانجات و واحدهای صنعتی، اقدامات مناسب و پیشرفته‌ای در تامین و بهینه‌سازی مصرف آب صورت گرفته، این درحالی است که ما هنوز نتوانسته‌ایم با گذشت بیش از 20 سال زیرساخت‌های لازم برای تامین و انتقال آب به این واحدها فراهم سازیم.

نعمت‌زاده نیز چندی پیش در بازدید از شهرک‌صنعتی شمس‌آباد از خرید آب تانکری توسط صنعتگران این شهرک اظهار تاسف کرده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران همچنین در این گفت‌وگو بر پیگیری مشکلات صنعتگران تاکید و دستورات لازم را به مدیران زیرمجموعه خود صادر کرد.

شهرک‌صنعتی شمس‌آباد بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه است که در 35 کیلومتری اتوبان تهران- قم واقع است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز