خبرگزاری کار ایران

عصر روز گذشته در شیراز؛

همسر خلبان شهید عباس بابایی دعوت حق را لبیک گفت

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۹۲۸

صدیقه حکمت که چندی پیش در بیمارستان نمازی شیراز تحت عمل جراحی پیوند کبد قرارگرفته بود عصر روز گذشته سوم خردادماه، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، خانم صدیقه حکمت همسر خلبان شهید عباس بابایی که در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود به دلیل تشدید بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

مرحومه خانم حکمت در 28 سالگی همسرش شهید عباس بابایی را از دست داد و بعد از آن با یاد و نام شهید بابایی زندگی‌اش را با سه فرزندش ادامه داد.

شهید عباس بابایی سرلشکر خلبان و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۶۰ مأموریت جنگی موفق در 15 مرداد سال 66 بعد از انجام عملیات شناسایی یکی از مناطق جنگی به فیض شهادت نائل آمد. شهید بابایی که در سال 1329 در قزوین تولد یافت در هنگام شهادت 37 سال داشت.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با عرض تسلیت به خانواده معظم شهید بابایی، از خداوند برای آن بانوی مؤمنه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، اجر و صبر مسئلت کرده است.

پیکر مطهر این همسر فداکار و صبور، روز چهارشنبه پنجم خردادماه در تهران و صبح  پنجشنبه ششم خردادماه جاری در قزوین تشییع و در جوار شهید عزیزش به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز