خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

هیچ عذری برای تاخیر در پروژه آب‌رسانی خمین پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۲۶۵

استاندار مرکزی در بازدید از پروژه آبرسانی خمین بیان کرد: هیچ عذری برای تاخیر در اجرای این پروژه پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا از خمین، زمانی قمی افزود: ما به دلیل ارائه این پروژه سفر رئیس‌جمهور را به تعویق انداختیم در حالی‌که برخلاف وعده‌هایی که برای اتمام پروژه تا پایان تیرماه از طرف پیمانکار این پروژه و شرکت آب منطقه‌ای استان‌مرکزی به من داده بودند، تمایلی به بازدید این پروژه ندارم.

وی در ادامه این جلسه ضمن تماس با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان‌مرکزی به وی گفت: با توجه به روند تاخیر پروژه شما باید تا حل‌شدن مشکلات این پروژه در شهرستان خمین بمانید و حق بازگشت به مرکز استان را تا اتمام این پروژه نخواهید داشت، در غیر این صورت در مصاحبه‌ها اعلام کنید توان اتمام این پروژه را ندارید.

در ادامه فرماندار شهرستان خمین به پیمانکار این پروژه اعلام کرد: شما مستلزم این هستید چند اکیپ در نظر بگیرید و شبانه‌روزی فعالیت کنید.

مهدی ساداتی افزود: پیشرفت 60 درصدی که شما آن را مطرح می‌کنید تنها 25 درصد پیشرفت داشته که لازم است در سه شیفت این کار پیگیری شود و اگر مشکل و موانعی سر راه بوده باید آن را زودتر اعلام می‌کردید.

معاون شرکت آب منطقه‌ای استان‌مرکزی بیان کرد: من معتقدم اصل کار انجام شده و معضلی نباید باشد که موعد مقرر را به تعویق اندازد. از نظر ما مشکل اجرایی لاینحل نیست.

اسدی افزود: من بارها شاهد تعویض اکیپ‌های کاری این پروژه بودم که طبق بررسی‌های انجام شده 20 کیلومتر خط در این مسیر قرار دارد و تمام لوله‌های پای کار از 70 متر به 10 متر باقی مانده است. همچنین ما می‌توانیم به صورت شبانه‌روزی به روند اتمام پروژه با توجه به شرایط آب و هوایی حاضر ادامه دهیم.

همچنین شینی پیمانکار پروژه آبرسانی خمین بیان کرد: بحث مالی پروژه و تاخیر پرداخت وام به شرکت که به دلیل تغییر مدیریت بانک‌رفاه صورت گرفته بخشی از مشکلاتی است که در روند تاخیر پروژه تاثیرگذار بوده است.

وی اظهار داشت: مشکلات معدن سبب تغییر مسیر این پروژه شده که تقریبا 500 متر به این خط اضافه و در تاخیر این پروژه دامن زده، این در حالی است که ما روزهای اول پیش‌بینی مشکل معدن را نکرده بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز